25 maja 2013

128 - 134. Gwiazda Przeznaczenia przecięła nocne niebo...

Ohayo!
Witam ponownie. Wielkie bóg zapłac dla pewnej zdolnej osóbki, która wyjawiła sposób wstawiania nagłówka. Wielkie brawa dla Rowindale z Zaczarowanych Szablonów! To mój ostatni post podczas stażu w tej pięknej szabloniarni. Jako, że chcę spełnić wszystkie punkty regulaminu, cytuje "[...]przez ten czas udowodnij, że zależy Ci na publikowaniu i tworzeniu.[...] Mam kilka pomysłów, jak "ulepszyć" szabloniarnie, ale to może napisze na GG naszej kochanej szefowej, by niepotrzebnie  przedłużać tego posta. Przez ten okres, który tu spędziłem, zrozumiałem, że jeszcze długa droga przede mną, nim moje prace będą mogły dorównywać, tym tworzonym przez resztę ekipy. Z góry, bardzo przepraszam osoby, które zamówiły u mnie szablony. Na pewno liczyliście na coś lepszego, bardziej wystrzałowego. Dobra, przejdźmy może do sedna. Przygotowałem dla was 7 prac, w tym trzy szablony wolne i cztery zamówienia. Miłego oglądania:

Szablony wolne: 

128.
Mój pierwszy szablonik z Shaman King.

129.
Zrobiłem go bez jakiegoś przemyślenia. Szukałem pamiętnika do jednego z zamówień i znalazłem obrazek z obsadą "Pamiętników Wampirów".

130.
Zrobiłem, go kilka minut przed publikacją, trochę się rozpikselował, ale musiałem go wstawić. po prostu nie mam w zwyczaju nie publikować praz nad które poświęcam kilka godzin.  

Zamówienia:

131. Nicka
Wybacz, ale z twoich obrazków nic mi nie wychodziło. @_@

132. Pauline
Wiem, że chciałaś układ trójkolumnowy, ale mi się nie zmieścił. Jeśli szablon Ci się nie spodoba, poprawie go.

Mam pewną prośbę do wszystkich zamawiających. Jeśli wysyłacie mi obrazki, niech one mają choć trochę tła obok siebie, bez tego nie wytnę dobrze postaci.

To mój faworyt, robiło mi się go bardzo miło, ponieważ miałem do niego w sumie wolna rękę. no może prócz tła, ale szary by tam nie pasował.

To już prawie koniec. Ludzie trzymajcie za mnie kciuki. Może, uda mi się ukończyć staż. A teraz Kredyty.

CSS:

Grafika(chodzi mi o obrazki, tekstury, stocki):

Pozdrawiam;*
Pa...

11 komentarzy:

  1. *_* Szablon ze sk jest przepiękny nie mogę przestać na niego patrzeć. Pozostałe oczywiście też są śliczne ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko znajdę program do rozpakowywania z ".zip" przygotuje o wiele więcej szablonów z Shaman King.^^

      Usuń
    2. Więcej powiadasz?*_*

      Usuń
  2. Szablony są bardzo ładne, co raz to ładniejsze Ci wychodzą. :) Moim faworytem jest szablon dla Yuki Asuny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim też ^^
      Jakoś tak mi wyszedł. ^^ Mam nadzieję, że niedługo wszystkie będą mi tak wychodzić jak ten.

      Usuń
  3. Oborze... To KHR! *w* Nie sądziłam, że istnieją jeszcze ludzie piszący z nim opowiadanie... Yuki masz nową czytelniczkę xD Jako, że tylko ten szablon mnie tak poruszył~ Na nim skupię cały komentarz >.>
    Mam wrażenie, że kolory do siebie nie pasują (chodzi mi o Tsunę i Giotto i te barwy. To raczej nie ich kolory ._.) CSS jak CSS, zwyczajny. Wszystko dobrze, tylko najbardziej drażni mnie napis. Nie tyle jest prosty to jeszcze cudzysłów jest do góry na początku, a tak nie powinno być! >.< W ogóle to zawsze drażni mnie dodawania cudzysłowów w szablonie... Po co to komu skoro i tak nie jest napisane do kogo należy cytat...?
    Kończąc. Patrzę, patrzę i widzę postępy, no to dobrze, myślę, oby tak dalej. Tak więc... Oby tak dalej i życzę wielu inspiracji.
    Pozdrawiam! ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo w nim użyłem koloryzacje i mi się postacie przyciemniły. Co do napisu, w moim programie graficznym jest on u góry, a jakoś nie chciało mi się go przerabiać w Wordzie. Ogólnie napisy, są moja słaba strona, mam nadzieję, że z czasem się ich nauczę.
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  4. świetny!! A no i dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam, że tak późno. W szpitalu nie ma neta ...
    Szablon jest świetny, bardzo mi się podoba. Kolor jest ładny i pasuje. Układ też fajny i cytat.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy