2 maja 2013

107 Paulina Stein & Raion

Okej, cześć wam wszystkim po tak długiej nieobecności! Czas sie zabrać do ciężkiej pracy. Nie wiem, czy wynajdę tyle samo czasu co wcześniej, ze wzgledu, że wznowiłam pewną moją działaność w internecie, ale będę sie starać. :)

Na początku miałabym pewne pytanie do Nicki, ze wzgledu, że nie chcę wystawiać odmowy. W zamówieniu nie podałaś jaki ma być obrazek w nagłówku, a w zgłoszeniu przeczytałam, że ma on być (nagłówek). Nie wiem co mam wykorzystać do niego. Proszę o skonatktowanie się lub podanie adresu obrazu w komentarzu odpowadającym w zamówieniu.

Mam tutaj dla Ciebie Paulina trzy zamówione buttony, wrazie jakiś nieporozumień pisz:


Oraz dla Ciebie Raion napis, nie wiem, czy o to chodziło. W razie czego napisz. Dodatkowo zrobiłam dwie wersje, jedna kolorystycznie pasująca do szablonu, a druga klasyczna. Wybierzesz która lepsza. :)


*wszystkie buttony i napisy mają przeźroczyste tło, nowy szablon główny ma poprostu otoczkę dookoła obrazów.

2 komentarze:

  1. Ohayo!
    Nie spodziewałam się ich tak szybko. Hehe. Ale się ciesze ponieważ są cudne! Właśnie o takie mi chodziło! Arigato!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten napis, ale zrobiłabyś trochę większy. Wiem, że gdybam.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy