11 maja 2013

118. Raion


Raion zanim włączysz podgląd szablonu, chcę uprzedzić, że niestety nie jest on wykonany w ten sposób, w jaki oczekiwałeś prawdopodobnie. Chciałeś coś w stylu Zaczarowanych Szablonów lub poprzedniej Krytycznej Bieli. Niestety nic, a nic nie przyszło mi do głowy w takim formacie, a twoją "teczkę" z tym szablonem mam przepełnioną różnymi nagłówkami, o różnych wielkościach. Ostatecznie nie udało mi się wykonać tego jak należy. Niemniej mam nadzieję, że to poniżej nie będzie tragiczne, przyjmę każdą krytykę i niezadowolenie - które nawet ja czuję:


Mam teraz takie jakby załamanie. To "coś" mi uciekło, a pragnę by każdy szablon w jakiś sposób się wyróżniał. Coś mi ostatnio nie wychodzi, dlatego wykonam ostatnie zamówienia i biorę kilku dniowy urlop na pozbieranie tego wszystkiego, co się rozsypało. Krótki mam nadzieję.

2 komentarze:

  1. Ładny szablon. Serio, mówię(piszę). Może nie jest taki dokładnie jaki chciałem, ale i tak mi się podoba.
    Każdy ma problemy z weną twórczą. Ja też. Pierwszy szablon rekrutacujny zrobiłem w jeden wieczór, a z tym drugim się kilkanaście godzin męczę. Nawet nie wiem, która to już moja próba. Może 20?
    Jeszcze dziś umieszczę szablon w tajemnej podstronie.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też się podoba, i to bardzo. nie zaglądałam tutaj dawno ^^

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy