2 sierpnia 2013

188. Answer

Cześć, cześć. Wykonałam kolejne zamówienie, które jest dla Answer. Powiedz proszę, czy taki szablon Ci odpowiada; w razie czego pozmieniam.
Mam również drobną uwagę co do szablonu. W zamówieniu było napisane, że układ ma być lewo kolumnowy; prosze nie zdziw się, ponieważ zastosowałam układ dwu kolumnowy. Jest to tylko po to, aby menu było ładnie ułożone na blogu. Dla Ciebie przeznaczona jest tylko lewa kolumna, na której jedynie są założone komendy.


Przy okazji chciałabym podziękować kochanej Nee-chan, która pomogła mi poznajdywać obrazki. Naprawdę Cię podziwiam, że jeszcze ze mną wytrzymujesz. ^^

Zachęcam również do oddawania głosów na swój Szablon Miesiąca. Rozstrzygnięcie zostanie ogłoszone 7 sierpnia.

6 komentarzy:

  1. Jaki pomysłowy! Taki nietuzinkowy wręcz ^.^ I przede wszystkim.. śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umm, serio? ^^" Bo zaczęłam zaczęłam robić coś w ten deseń i się aż stresuje co powie zamawiająca xD

      Usuń
    2. Serio serio :D Chciałam napisać, że zamawiająca napewno będzie zadowolona, ale już zdążyła wyrazić swoją opinie ^.^

      Usuń
  2. Ten szablon jest śliczny, przeszedł moje oczekiwania. Mimo szarawych barw w tle, to sam nagłówek dodaje takiego koloru i wszystko idealnie się ze sobą kontrastuje. Zielone okulary i włosy tej dziewczyny są idealnie zgrane... Ta druga z aparatem, wygląda uroczo jak spada jej te kapelusz, a najlepszy jest ten stworek koło zegarka <3 Dziękuję za wykonanie mojego zamówienia. Za chwile pojawi się w podstronie "księga pobrań" informacja że go już pobrałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uh-uh. Kamien z serca, bardzo się ciesze, ze szablon Ci się podoba. :)

      Usuń
  3. i ty robisz szablony schematycznie? Tu jest tyle magii i serca, że aż kuje XD Żartuję. Szablon świetny. Choć ta szarość....
    Pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy