21 lipca 2014

Bitch I'm a Mermaid

Siemaneczko
A może dobry wieczór?
Po dwóch tygodniach przybywam z nowym postem, niestety dzisiaj tak skromnie tylko 3 wolne nagłówki. Przepraszam, że nie zrobiłam nic więcej, ale to tak na ostatnią chwilę zrobione, mój lapek znów był w serwisie więc jak go dzisiaj odebrałam musiałam od nowa zainstalować PS i wszystkie dodatki jakie potrzebuję do tworzenia prac dla was. Nie mam na dzisiaj aż takiej weny żeby tworzyć szablony więc tylko nagłówki. Z ostatniego postu przyjęłam zamówienie będzie ono zrealizowane na 27, oraz przyjmę 1 dowolne zamówienie, które sama wybiorę.
Nagłówki





To do następnego posta ;)

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni bardzo mi się podoba ;) Choć za ''nagłówkami'' nie przepadam, wolę szablony ;P ;* Weny życzę ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) do następnego postu powinna wrócić

      Usuń
  3. Śliczne nagłówki :) Jednak najbardziej spodobał mi się pierwszy, jest on cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy nagłówek jest BOSKI :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy