27 lipca 2014

675-678 Good & Evile Mistakes

Siemaneczko!!
Tak jak obiecałam w poprzedniej notce, dzisiaj przybywam do was z pełnym programem. Na dzisiaj mam dla was: zamówienie, 3 szablony wolne, 3 nagłówki wolne, 2 sygnatury i jedną koloryzacje :). 
Lubię was po prostu rozpieszczać :D, a że teraz mam baaardzo dużo wolnego czasu to mam kiedy to robić :) tak więc oceniajcie i komentujcie, a jak wam się podobają moje prace to składajcie zamówienia przyjmę aż 3 dowolne zamówienia :). 
Zamówienie
 Podgląd||Pobierz

Szablon zamówiony przez Wesoły Kostek, szablon jest ciemny, dwu kolumnowy prawostronny. Mam nadzieje, że przypadnie Ci do gustu ;)
Wolne 

Szablon również dwu kolumnowy prawostronny tylko bardziej jaśniejszy i dziewczęcy, zawiera napis. 

ten szablon też jest dwu kolumnowy, ale już lewostronny, zawiera napis i też jest w jasnych barwach i bardziej dziewczęcy 

Mój ulubiony szablon z dzisiejszej notki, jego jasne odcienie zieleni bardzo mnie nastrajają, szablon zamknięty trój kolumnowy z postaciami z filmu Hobbit.
Nagłówki 


Sygnatury 


Koloryzacja 

9 komentarzy:

  1. Dziękuję ci za szablon, bardzo mi się podoba ;))) Super ;*** :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie szablony są ciekawe, ale najbardziej urzekł mnie 678 <3. Ciekawe kolorki, no i oczywiście Hobbit :D. Sygnatury śliczne, nie potrafię wybrać która jest lepsza :). Jeżeli chodzi o nagłówki, to najbardziej urzekł mnie drugi :3.
    Pozdrawiam
    Pauu Lina

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycam się nagłówkami :) I pierwszą sygnaturką!
    Świetne prace :D
    Pozdrawiam!
    N.

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Krwawa cisza.
    2. Ran Nishi.
    3. http://fairytailblogjerzalove.blogspot.com/
    4. Potrzebuję szablonu nawiązującego do dwóch postaci z anime Fairy Tail (Jellala i Erzy).
    Tutaj może dodam linki do kilku obrazków, które szczególnie mnie interesują:
    -http://nyanyan.it//obrazek.php?143537
    -http://images6.fanpop.com/image/photos/34700000/-Jerza-erza-x-jellal-34714125-245-350.gif
    -http://fc06.deviantart.net/fs71/f/2013/186/3/0/fairy_tail__erza_x_jellal_wallpaper_by_97ventus-d6c6rqh.gif
    -http://fc04.deviantart.net/fs71/f/2013/028/e/a/jerza_is_strong_by_juvialoves-d5t2ubj.jpg
    -http://images6.fanpop.com/image/photos/32800000/Erza-X-Jellal-erza-x-jellal-32839530-934-855.jpg
    (Dwa z nich się ruszają, ale mam nadzieję, że uda Ci się w jakiś magiczny sposób je unieruchomić :D
    Dodatkowo jeśli chodzi o cytat, znajduje się on na jednym z obrazków. Byłabym wdzięczna gdybyś go wycięła. Odrąb ten dół obrazka, a co xD Chciałabym żeby ten cytat znalazł się w innym miejscu, lecz to już wedle Twojego uznania, gdzie go tam wciśniesz. "Just because we can't be together doesn't mean i don't love you".)
    5. Jeśli chodzi o kolorystykę to chciałabym pozostawić to w trochę ciemniejszej tonacji. Czerni, ciemnej szarości i szkarłatu.
    6. Układ lewo kolumnowy.
    7. Mam nadzieję, że nie namieszałam zbyt dużo. To, jak to wszystko będzie ustawione pozostawiam w Twoich uzdolnionych rękach. Mam tylko jedną ważną prośbę, aby tło posta było czarne, ze względu na to, że zamierzam posługiwać się białą czcionką.
    8. GG: 45760324
    Dość dużo wymagań, ale mam nadzieję, że to co napisałam nie jest jakoś bardzo poplątane. W każdym razie, powodzenia w tworzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok przyjmuję bo dawno nie robiłam nic z anime :D
      ale będziesz musiała poczekać na niego do 10

      Usuń
    2. Jasne, jasne, nie ma sprawy, ja sobie wrócę z wakacji 14 i będę od razu mogła podziwiać :D

      Usuń

Obserwatorzy