23 marca 2014

498-501. Do ataku każdy Otaku!

No więc przygotowałam znowu cztery szablony. Wiem, że to mało i mogłoby być pięć, ale nie przepadam za liczbami nieparzystymi, a parzyste kocham, więc są cztery szablony.
Tytuł jest jaki jest, ponieważ kocham mangę i anime, oraz Japonię i wszystko co z nią związane, więc w pewnym sensie można powiedzieć, że jestem tak jakby otaku (PS: Przy podglądach, u mnie trzeba powiększać, bo bez powiększenia do rzeczywistych rozmiarów, wyglądają jak rozpikselowane-to tak dla przypomnienia, w razie czego) :


Ostatnio bardzo spodobało mi się połączenie turkusu z czernią, więc zrobiłam taki szablon. Nad CSS'ami mogłabym popracować, ale blogger naprawdę mnie nienawidzi. X_X 
Wierzcie lub nie, to już nie mój interes.

Osobiście, nie przepadam za Naruto, ale jest to bardzo popularne anime.Jednak po mangę większość  też chętnie sięga, więc uznałam, że muszę się przemóc i wyszło jak wyszło.

Bardzo Lubię Hatsune Miku *-* Aż za bardzo, więc zrobiłam taki skromny szablon z nią w roli głównej.
To mój ulubieniec, zdecydowanie! Może czcionka jaka jest, ale każdy woli co innego, no nie ?


Więc to jest wszystko co mam, na razie. Nie twierdzę, że to dobre, czy coś, ale jest w miarę okey jak dla mnie i przypominam o podglądach !

Pozdrawiam!


6 komentarzy:

  1. chciałbym złożyć zamówienie na szablon bloga mój kontakt to upgrade1987@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienia przyjmujemy tyko tutaj, na Krytycznej.

      R.

      Usuń
  2. Również uwielbiam mangę i anime, i w końcu ktoś robi dużo szablonów z tą tematyką :D. Niestety oprócz Naruto reszty nie znam :c.
    498- Nagłówek jest boski <3. Kolorystyka jak najbardziej przypadła mi do gustu :D.
    499- Jak można nie przepadać za Naruto?! W tym momencie mnie zraniłaś :c. Nie no śmieje, ogółem cały szablon jest piękny i chyba najbardziej mi się podoba z całej notki ;3.
    500-Mam wrażenie, ze za postacią jest trochę pusto, ale podoba mi się c:.
    501- Oooo <3. Kobieta na nagłówku mi się podoba ^^. Zdradź mi, z jakiego to anime? ;D

    Nagłówki dobrze Ci wychodzą, gorzej troszeczkę z CSS, ale jak wspominałaś, że blogger Cię nie lubi ( znam skądś to -.- ). Musisz tylko troszeczkę go ożywić ;D. Dużo weny, weny, weny!
    Pozdrawiam
    Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba ^^ . 501-tam na nagłówku jest Lucy z Elfen Lied, może kojarzysz?
      Co do CSs to staram się i pouczać, jednak blogger sktuecznie mi to utrudnia. On mnie nienawidzi T.T kasuje i psuje wszystko

      Usuń
  3. Według mnie pierwszy szablon jest najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Yo, Mari-sama ^^
    Bez żadnych wstępów, przechodzę do komentarza:

    498 - Łał... świetnie dobrałaś do niego kolory. Co mam mówić, po prostu cudo *.* Jak dla mnie najlepszy z tych czterech ^^
    499 - Nie lubię Naruto. Naprawdę... bardzo nie lubię (nie oglądałam, ale nie lubię ^^). Nie mniej, znów mi się szablon spodobał. Zegar w tle świetnie komponuje się z postaciami.
    500 - Uwielbiam Vocaloidy *.* Co prawda z dziewczyn wolę zdecydowanie Megurine Luka, ale co tam - Miku też fajna :3 Szablonik przyjemny, bez większej przesady. Miku-chan na czarnym tle nie potrzeba niczego więcej, żadnych zapychaczy, czy dodatków :)
    501 - Ponownie urzekło mnie połączenie kolorów. No i Lucy - pięknie prezentuje się na tle tego... jakby to powiedzieć... tego ogniopodobnego-czegoś ^^


    A CSS się nie martw - nagłówkami nadrabiasz ^^ Zresztą.. ja się na tych głupich kodach nie znam, więc się nie wypowiadam, dla mnie jest cudnie <33

    Pozdrawiam, cześć i czołem ^^

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy