18 marca 2014

490-494 Even Lost in the Darkness...

Witajcie

W końcu nadszedł dzień mojego postu. Normalnie stęskniłam się za wami :D
Dzisiaj mam dla was cztery szablony wolne, paczkę stoków, paczkę tekstur oraz jedno zamówienie dla Czarnej Damy.
Zapraszam na dół. 
ZAMÓWIENIE:

Najpierw zamówienie dla Czarnej Damy, chciałaś szablon z szarością, czernią i bordo. Cóż nagłówek i tło są w odcieniach szarości i czerni, za to ramki są w odcieniu bordo. Wykorzystałam zaproponowane zdjęcia i dodałam kilka stoków o tej tematyce narkotyków i wyścigów. Szczerze to nie wiedziałam, którymi dokładnie wyścigami się sugerować :D ale wykorzystałam wyścigi te "legalne".
Tak jak chciałaś szablon jest dwu kolumnowy z lekkimi zakrzywieniami. 
Pisz jeśli się nie podoba wykombinuje coś innego.


 SZABLONY WOLNE:

Szablon wolny z Kateriną Petrovą, lubię pamiętniki wampirów więc postanowiłam, że zrobię z nią szablon. Jest dwu kolumnowy, prosty bez jakichś udziwnień.

Ubóstwiam film "Piękne Istoty" jest piękny, to jak opowiada o walce dobra i zła w nas samych jest bardzo prawdziwe. Czyż to nie fakt, że musimy niemal codziennie podejmować decyzje, które zaważą na naszym życiu i pokierują nami tak by później stwierdzić czy jesteśmy źly czy dobrzy, ale wiadomo nie ma dobra bez zła. Szablon trój kolumnowy w odcieniach fioletu, Dodatkowo podkreślenie pod nazwami gadżetów oraz komentarze i nazwa autora u góry. Nagłówek zawiera napis.
Jest to mój pierwszy ulubiony nagłówek.

Ahh i tu mamy mój drugi ulubiony nagłówek. Mimo, że jest różowy bije od niego radość zbliżającej się wiosny. Jest on z napisem, trój kolumnowy, ramki proste bez zakrzywień, również podkreślenie pod nazwami gadżetów i oczywiście tak jak w szablonie 492 autor i komentarze u góry.

Ten szablon jest wynikiem zakładu. Ostatnio Raion dał mi wyzwanie (ja oczywiście jemu też), 
miałam stworzyć szablon z Lady Gaga ze zdjęciami z trasy koncertowej The Born This Way Ball. Ja użyłam zdjęć z koncertu zorganizowanego we Włoszech, szablon ciemny trój kolumnowy, zakrzywienia w ramkach gadżetów.

TEKSTURY


STOKI

Dobra i to na tyle jak zwykle przyjmę dwa zamówenia
Pozdrawiam Andro

12 komentarzy:

  1. Po pierwsze bardzo zajebisty szablon ! Dziękuję ci ;*:*:*:*:*:* Zakochałam się normalnie ! <3
    HASŁO : Krwawa cisza
    NICK : Czarna Dama
    ADRES : www.plonace-serca.blogspot.com
    OBRAZY :

    https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=mmoLbwWn16lCCM&tbnid=EptGeSXnbXcdcM:&ved=0CAYQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.fanpop.com%2Fclubs%2Femma-watson%2Fimages%2F35556557%2Ftitle%2Fgloss-love-lancome-behind-scenes-photo&ei=uaooU_mDAYrZtAa_1oDgAQ&bvm=bv.62922401,d.bGQ&psig=AFQjCNH_zvUSuKN-E7pwe3gDrYPuKMQvzw&ust=1395260451939640

    https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=zSxLZrml4ZjfdM&tbnid=C49wGBIe2V6x1M:&ved=0CAYQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.artifakt.pl%2Findex.php%2Fwoskowa-emma-watson%2F&ei=AqsoU8EepZrUBY_DgIgN&bvm=bv.62922401,d.bGQ&psig=AFQjCNH_zvUSuKN-E7pwe3gDrYPuKMQvzw&ust=1395260451939640 ( jeśli byś mogła przyciemnić jej włosy ;) )

    http://www.fondos10.net/wp-content/uploads/2010/07/Emma-Watson-1.jpg

    http://www.anastasiasteeleandchristiangrey.com/wp-content/uploads/2013/03/EmmaWatson.jpg

    to propozycje dla dziewczyny zdjecia. oraz :

    http://iv1.lisimg.com/image/2369955/600full-tom-felton.jpg

    http://images6.fanpop.com/image/photos/32800000/Asos-Magazine-Photoshoots-tom-felton-32814211-1348-899.jpg

    http://s017.radikal.ru/i442/1212/77/5a9f6e11591d.jpg

    możesz wykorzystać też takie pomieszczenia/budynki/przedmioty jak :

    - palący się Hogawart z Bitwy o Hogwart
    - różdżki
    - Ministerstwo Magii ( główne miejsce, gdzie toczy się akcja )
    - miotły
    - pub pod trzema miotłami
    - jakiś kwiat czy błyskawicę ( ale nie wszystko ;D ) coś co będzie pasowało :)

    KOLORYSTYKA : szara, ciemna, trochę bieli... miejsce gdzie pisze się notki nie za szerokie.

    UKŁAD : dwukolumnowy - prawostronny

    ZNAKI SZCZEGÓLNE : lekko ruchome strony i wyśrodkowane! obraz tła stały.
    KONTAKT DO ZAMAWIAJĄCEGO : kostek30@buziaczek.pl

    Ale bym się cieszyła ;D :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok nie ma problemu i ciesze się, że szablon sie spodobał :)

      Usuń
    2. Dzięki ;* <3 <3 <3 ;*

      Usuń
  2. 490- Według mnie najładniejszy z całej notki <3. Do nagłówka, jak i do CSS nie mam żadnych zastrzeżeń.
    491- Ogółem dla mnie spoko, tylko bym trochę bardziej dała wyraziste postacie, i napis ;).
    492- Oooo podoba mi się :D. Kolorystyka jest fajna, lubię fioletowy i prawie każdy szablon, w którym występuje ten kolor mi się podoba xD. Mam wrażenie, że postacie są trochę rozmazane, ale może po prostu screen tak wyszedł ;D.
    493- Jest śliczny :3. Również nie mam się czego czepiać xD.
    494- CSS jak najbardziej przypadł mi do gustu. Gorzej z nagłówkiem. Gdyby nie opis pod miniaturką gdzie linkujesz szablon nie napisała, że występuje Lady Gaga w ogóle bym się nie zorientowała, że tam jest xd.
    Tekstury i stocki są spoko :). Najbardziej podoba mi się ten z wilkiem.
    Trochę chyba dziś za bardzo krytykowałam te nagłówki :o. Mam nadzieję, że mi to wybaczysz ^^'.
    Pozdrawiam
    Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no spoko mi samej jakoś szablony z gaga i kateriną nie przypadły do gustu nie wiem po prostu mi się nie podobają ale cóż... dzięki za opinie

      Usuń
  3. Hej :)
    Chciałabym zamówić szablon... Bardzo mi na tym zależy, ponieważ znane mi szabloniarki nie chcą go wykonać :/ Mam nadzieję, że ty chociaż się zlitujesz :) Tylko jest problem, ponieważ wykonujecie szablony do blogów, które mają minimum 4 posty.... Ja mam tylko dwa :/ ponieważ dopiero zaczynam.... zrobiłabyś wyjątek? Chciałabym mieć ładnie od samego początku :) Błagam cię, zlituj się :(
    Hasło: Krwawa cisza
    Nick: Sandra Smolarek
    Adres:http://bella-new-life2.blogspot.com/
    Zdjęcia, podaję ale oczywiście mogą być inne :)
    Kristen Stewart (http://images5.fanpop.com/image/photos/29700000/Scan-Hola-magazine-kristen-stewart-29763246-1369-1907.png)
    Zach Roerig (http://vampirediaries.alloyentertainment.com/wp-content/blogs.dir/6/files/tvd-season-5-cast-promo-pics/zach-roerig-season-5-promo-pic.jpg)
    Robert Pattinson (http://images2.fanpop.com/image/photos/9100000/untagged-picture-robert-pattinson-9187838-357-500.jpg)
    Tematyka bloga:
    Kolorystyka i układ: ciemne kolory, tajemniczość, a układ prawokolumnowy
    Chciałabym również, żeby pojawił się napis: " Siento que me encuentro dividida"
    W tle mogą być jakieś zamki, lasy, wiesz tak, żeby było się czego bać
    Kontakt: gg- 41791361
    Mam nadzieję, że podjęłabyś się wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu :) na 26 będziesz mieć swój szablon :) trafiłaś na dobrą osobę bo uwielbiam wilkołaki i wampiry :D jak by co zapraszam tez na moją szabloniarnie.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. To super :) Dzięki :) Już nie mogę się doczekać :D

      Usuń
  4. Cieszę się, że pojawiła się nowa notka. Kiedy to zauważyłam od razu musiałam wejść bo ostatnia notka bardzo p[rzypadła mi do gustu ^^
    1 szablon jest naprawdę, naprawdę dobry. Śluczne zdjęcia Niny zawsze tak ładnie się we wszystkim komponują. Mam nadzieję, że będzie wiuęcej takich szabloników.
    2 szablon. Ten też ci fajnie wyszedł, aczkolwiek mniej postaci lepiej by na tym wyszło. Kody css są cudowne. ;)
    Szablon 3. Hm...chyba nie moje kolorki ani tematyka, ale zapewne innym się spodoba.
    Szablon 4. "o" w tym wyszły super kody css. *_*

    A i jeszcze zamówienie, więc jest naprawdę cudne. Chyba podoba mi się n ajbardziej ze wszystkich prac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) mam nadzieje, że kolejne prace też się spodobają przy moim najbliższym poście

      Usuń
  5. Jezuniu *.* Jakie piękne szablony Ommmmommm
    Chciałabym zamówić szablon.
    Odezwę się przy następnej notce...

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy