21 grudnia 2013

329-332. Bloody Merry Christmas!

(edit: tytuł by żądna krwi Avia Tinar)
Dziś według grafiku, moja kolej na post. Więc, witam! Co by powiedzieć na początek? Chciałbym przeprosić za wszystkie zaległości tutaj i wszędzie indziej. Mam nadzieję, że nadrobię wszystko podczas tych świątecznych, wolnych dni. Co do świąt. Dziś na Zaczarowanych Szablonach specjalny post tematyczny, w którym mam przyjemność brać udział. Zapraszam tam wszystkich, ponieważ warto! Silence napracowała się nad jego organizacją, więc komentarz nie zaszkodzi :) A, właśnie. Regulamin nam się zmienił. Oczywiście proszę się z nim zaznajomić. Nie jest jakiś straszniejszy, no ale trochę inny. Ważna informacja. Nasz świąteczny post opublikowany będzie w godzinach późno-wieczornych, ponieważ wigilia to zawsze zabiegany dzień. No... to teraz czas na prace. Mam dla was: dwa zamówienia i dwa szablony wolne. I dziś chętnie przyjmę kilka zamówień xD

Zamówienia

Zamówienie dla Karmen
Ja wiem, że szablon nie najwyższych lotów, ale historia tworzona przez Karmen jest cudowna, a mało popularna. Jeśli macie czas to poczytajcie!

Zamówienie dla Spisu Blogów SK
[podgląd ||pobierz]
Bardzo podoba mi się ten szablon. Jak dobrze pamiętam, to z 5 osób obserwowało jego proces tworzenia wytykając błędy i tak, udało nam się go stworzyć.

Szablony wolne

Szablon z AoM, niedługo pojawi się tam nowy, więc ten już wam udostępniam.

Ja wiem, że jej twarz wygląda jakby miała spotkanie czołowe z patelnią, no ale... Jak mówi tytuł notki: szykowała krwawe, wesołe święta!

Co w następnej notce? Na pewno Gaga, gwiazda Disneya - Laura Marano (Dziękuję Jill i Silence za pomoc w odkryciu jej tożsamości :D Jesteście wielkie!) i jakieś zamówienia. A czemu disney? Jest o ich gwiazdach mnóstwo blogów, no i jednak trzeba wyposażyć naszą galerię w pracę, na które jest podobno popyt.
Pozdrawiam, Raion
Przyjmę dwa zamówienia!
Przykro mi - oba zamówienia nie są zgodne z regulaminem.

17 komentarzy:

  1. ... żeby tak wykorzystywać pomysłowość Avii i nawet o niej nie wspomnieć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieładnie, nieładnie...
      Jestem zawiedziona...

      Szabloniki drugi, trzeci i ostatni, choć ostatni mniej, bardzo mi się podobają.
      Niestety szablonik pierwszy nie.

      Hm... może wezmę się za oglądanie Króla Szamanów. Jak radzisz?

      Usuń
    2. Idę pokrzyczeć na zaczarowanych obiboków - wspomóż mnie :D

      Usuń
    3. Już, poprawione. Avia w notkę wpisana :D

      Pierwszy jest, żeby opo promować :D

      Tak! Avia bierz się za Króla Szamanów!

      To od kogo zaczynamy? (Proponuję Sajlens)

      R.

      Usuń
    4. Udobruchałeś stworka Avię :D

      Dobrze, dobrze - już idę...

      Masowo! Załatwimy wszystkich za jednym zamachem.

      Usuń
    5. Ach... Nie ma to jak masowa zagłada!

      Usuń
  2. Komentuję żeby było, a później skomentuję bardziej :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja będę lepsza i bardziej uczynna i skomentuję przed tobą :c
      O jeny jeny, jak miło. I ta reklama :c Dodaliśmy w tej samej chwili, 20 44 :3 A jak mówiłeś, miało być o 19 :C
      104-omg. Na początku nie doczytałam tego pod szablonem na DA i trochę się przeraziłam. Więc zbytnio nie ma czego komentować :c A opowiadania Karmen nie przeczytam, bo to nie moje klimaty :c
      I teraz pytanie, gdzie jest 105?! :c Bo później jest 106 i 107 a 105 nie ma :c
      No to 330 -A ja nie obserwowałam go jak się tworzył :c Ranisz.
      Szablon śliczny, kocham taki efekt stron nagórze i ten układ jest strasznie fajny. Wkurza mnie trochę ten płatek śniegu na ustach postaci po lewo, ale kotek jest słodziaszny.
      107-omg, co tam robi lampion z mojego salonu? :C Pustawo bez napisu, ale ładnie jest. Fajne kolorki i wygładzenie jest okej. $łitaśnie.
      108-omg :c Co jej sie stało z twarzą :C Wygląda jak jakas słowianka opalona :c Ładne to to z tyłu, te kratki czy coś, ale Selena strasznie wygląda ;_; Już miałam pisać gdzie jest napis, ale go wlasnie zauwazylam. Czmeu taki malo widoczny ;_;
      Jak to Jill :c Co ona tu robi :c Fejm mi zabiera.
      Notka jak zwykle piękna, główny adminie.
      Nie pozdrawiam,
      Sajlens.

      Usuń
    2. No pewnie, powinno być Sajlens i Jill, a nie Jill i Sajlens :c
      Chyba powinnam skomentować te szablony, a nie spamować i okupować szałtboksa :C

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego nie ma obok ''KOLEJEK'' tej opcji?
    Zamawiałam szablon i moje dwa zamówienia były przyjęte, a nie ma obok kto co przyjął. Pytam tak na wszelki wypadek...

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie twoje zamówienie wykona Niedoskonała. Nie ma o co się martwić.

      R.

      Usuń
  5. hasło: Krwawa Cisza.
    nick zamawiającego: Yuki Kagami
    adres bloga: nekozawa-chan.blogspot.com
    obrazek, lub opis, z kim ma być szablon / button, etc.:
    1) http://fc04.deviantart.net/fs71/f/2012/268/4/6/shiroi_3_by_shiroi_hi-d53q2ow.png
    2) http://fc00.deviantart.net/fs71/i/2013/313/f/a/request_for_marta_bit_by_yukikotaira-d6tl18q.jpg
    kolorystyka: jasna, radosna
    układ: lewo kolumnowy
    znaki szczególne: cytat: "Życie to najagresywniejsza walka i najpiękniejszy taniec" w tle bym prosiła Konohę ( górę Hokage, ochraniacz akademię)
    kontakt: 49196967

    OdpowiedzUsuń
  6. • Nick zamawiającego; Velvette
    • Adres bloga; http://im-feeling-down.blogspot.com
    • Układ szablonu; lewokolumnowy
    • Kolory; Lilowy, błękitny (delikatne, pastelowe kolory, innymi słowy)
    • Cytat; Kto jest w moim lesie?
    • Obrazy; - http://31.media.tumblr.com/4857f3a2245076a1a174faf12cee2a43/tumblr_mvsuyrs9pQ1qeir0eo1_1280.jpg
    - http://25.media.tumblr.com/6fde0f359de63be891651f68283ba3bd/tumblr_mu7bvzjHro1qeir0eo1_1280.jpg
    Możesz wykorzystać jedno, ewentualnie dwa. To już chodzi o Twoją wygodę.
    • Hasło;krwawa cisza.
    • Kontakt;
    - GG: 49218914
    - E - mail: werka_blogerka@o2.pl
    - Twitter: @DarcyStylinson1
    Dziękuję z góry za chęć zabrania się za to pogmatwane zamówienie.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy