12 grudnia 2013

320-323. Zamówieniowoo

Dobry wieczór!
Jak Wam mija grudzień? Ja już  pomału wyczuwam święta! :P No, ale nie będę gadać bezsensu i przechodzę do szablonów.  Dzisiaj skromnie bo tylko cztery zamówienia. Pozostałe postaram się oddać w następnym moim poście.

Nie lubię robić szablonów z taką iloscią postaci, bo jak jest ich za dużo to nigdy nie wiem, gdzie kogo umieścić. Ale chyba mi wyszło?
 Bardzo przyjemnie mi się go robiło :) Taka neutralna tematyka :P

Nie umiem robić szablonów z napisami! Wydaje mi się, że tym napisem go zepsułam. Dlatego w paczce dodałam także wersję bez napisu.  

Potterowski! Moja ulubiona tematyka :P Ale, czy wspominałam, ze nie  wychodzą mi szablony z napisami ?


Jeśli ktoś dotarł do końca notki, taka informacja. Może ktoś już zauważył, a może nie, ale od wczoraj Cruciatrus Evely zmienia się w Niedoskonałą :)
Moja kolejka nadal pozostaje zablokowana.
Pozdrawiam, Niedoskonała

9 komentarzy:

  1. Przybyłam, zobaczyłam, zaraz skomentuję. Pomału wyczuwasz święta? Ja je czuję już od dwóch tygodni :c
    320 - css jest łądny, ale za to z grafiką gorzej. Po pierwsze, te dwa zdjęcia po prawej i lewej odstają kolorystycznie i brzydko łączą się z resztą. Po drugie, dlaczego nie ma wymazanych krawędzi i nagłówek tak strasznie wygląda na tle? Po trzecie, zbyt rozciągnięte obrazki na dole, te czarno-białe. Po lewej jest okej, ale środkowy i prawy chyba zbyt rozciągnęłąś, Po czwarte i ostatnie-napis. Masz rację, nie wychodzą ci napisy do szablonów. Dlaczego ta czcionka? Dlaczego taki kolor? Dlaczego tam umiejscowiony? No i dlaczego taka wielka? Spróbuj dać mniejszy rozmiar, czcionka np. Trajan Pro, biały kolor z obramowaniem i bardziej na środek. Będzie o wiele lepiej :)
    321-Ciekawy numerek ; ) Omg, jaki oczojebny. Strasznie to wygląda, powiem ci. To znaczy css jest świetny i grafika bardzo ładna, ale tło jest masakryczne. Myślę, że z układem otwartym byłoby o wiele lepiej, albo chociaż można by dać inny kolor tła, bo tak to nawet nie mogę skupić się na treści.No i napis, nieczytelny, straszny kolor, straszna czcionka.
    322-Ja nie wiem co ty masz z tymi kolorami. Nagłówek, tło i css ładnie do siebie pasują, ale czcionka...Dlaczego NIEBIESKA? Przecież reszta jest brązowa. Może i są jakieś przebłski niebieskiego w nagłówku, np. zegarek czy lampa, ale napis zupełnie tu nie pasuje.I znowu ta dziwna zawijana czcionka. Masz tylko jedną w photoshopie?:C I wymazałabym jeszcze na twoim miejscu teksturę z Harry'ego, bo jest zapaćkany trochę ;c
    Ogólnie szablon jest dobry, jak na razie najlepszy. Tylko ten napis...
    323-co się stało z twarzą Ruperta? Dlaczego z połowy głowy wyrasta mu Emma, a na drugiej połowie ma teksturę? A Emma czemu taka wymazana? Ręka Toma też ucięta...Chyba przesadzilaś z gumką, radzę zmniejszyć twardość.
    NAPIS. Znowu zupełnie nieczytelny i odstający od reszty. Po prostu brzydki. Spróbuj podzielić cytat na więcej części, pobawić się nim, pokombinować ze stylami, których jest tak wiele, nie tylko w photoshopie. Jeżeli używasz np. Gimpa to tam też jest ich pełno.
    Dlaczego data jest na nagłówku? o.O
    Css taki sobie, słabo widoczne napisy na kartach.
    Ogólnie notka nie jest zła, ćwicz nad napisami i wycinanniem postaci, a będzie dobrze! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, ja dopiero teraz :) Nie przepadam za nimi, ale w tym roku czekam aż nadejdą! Tyle czasu wolnego :P XDD
      Wiem, że te napisy mi nie wychodzą niestety... dlatego wolę robić bez nich XD Ale staram się nad tym pracować :) Uczę się przez cały czas.
      Z tymi kolorami też coś mam chyba,m nie się wydaje, że ten niebieski pasuje, ale ja nie jestem do końca normalna XDD
      Dzięki za wszystkie rady i opinię :) Na pewno się przyda :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. HASŁO: Kwiat Mroku.
    -nick szablonoarza
    Cruciatrus Evely
    -nick zamawiającego,
    Millva
    - adres bloga
    dramione-niekontrolowana-milosc.blogspot.com
    - obrazek, lub opis, z kim ma być szablon / button, etc.,
    Szablon ma być z Hermioną (albo Emmą) i z Draco (albo Tomem). Szablon jest na bloga o tematyce dramione więc było dobrze gdyby te dwie postacie wystąpiły. ;)
    - kolorystyka
    kolory poproszę ciemne. :) 
    - układ (lewo kolumnowy, prawo kolumnowy, trój kolumnowy, jedno kolumnowy),
    menu poproszę po boku, nieważne po którym, ważne by było po boku :) ogólnie układ jest mi obojętny, byle po boku. ;D
    - znaki szczególne,chciałabym by strony w menu były z efektem (jak np. u was, chodzi mi o to by był nie tylko efekt poszerzenia przerw między literami, tylko takie coś np. jak tu: http://smocze-recenzje.blogspot.com/),
    -kontakt
    ja.millva@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejka Niedoskonałej jest zablokowana. Zamówienie odrzucone.

      Raion

      Usuń
  3. O matulu !!!! *..*
    On jest przecudowny, piękniejszego wymarzyć nie mogłam sobie ! Wszystko jest dokładnie jak chciałam, pięknie to wygląda ! ;))) Bardzo ci dziękuję ;*:*:*:*:* CZARNA DAMA jest zadowolona i ma nadzieję, że drugi potterowski wyjdzie równie pięknie ;*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do uczestnictwa w mojej imprezie świątecznej na http://rockmenowa.blogspot.com/ ,która odbędzie się 27:00 o godzinie 18:00

    OdpowiedzUsuń
  5. W święta wyczekuj tu mojego komentarza xD

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy