13 listopada 2013

284-286. Dramione? Chętnie, ale tylko z GaGą.

Post planowałem dodać 15.11, ale wszystko udało mi się zrobić wcześniej :D Wiecie, że teraz mamy dobrą passę, więc ją ciągnijmy! Nie mam jeszcze wykonanej grafiki promującej, więc na temat postu tematycznego jeszcze trochę pomilczę... W sumie to Dobry Wieczór, tak wiecie żeby nie było... Kultura musi być :D Mam dla was trzy szabloniki, jeden z postaciami jednej z najsłynniejszych sag magicznych świata i wielką ikoną sztuki Mother Monster. W sumie, to dwie wersje kolorystyczne jednej pracy. Jest to szablon typowo onetowski, bądź początkowo-blogspotowy, ponieważ złożony jest z kilku warstw Gimpowej w moim przypadku grafiki. Rameczki tez nie kodowe :)

Szablony Wolne:




Na dziś to tyle. Możliwe, że przed postem tematycznym w listopadzie coś się ode mnie jeszcze pojawi. 
~Dobranoc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy