7 listopada 2013

277 - 280. Nauka, nauka - a gdzie czas na szablony?

Dobry wieczór!
Ach, robiłem te szablony i robiłem, ale są gotowe! Wiem, że mam ponad tydzień obsuwy z zamówieniami, ale miałem małe problemy z komputerem i ogrom nauki. W sumie teraz też powinienem się uczyć. Co zaraz nadrobię, ale może zaparzę sobie herbatę? Nic mocniejszego nie wchodzi w grę, bo jutro znów pobudka o 5:30 ;-; Mam tylko jedną darmówkę, ale to się zmieni, ponieważ zamówień na razie nie przyjmuje i możliwe, że przeciągnie się to do końca semestru... No, bo się i tak w terminach nie wyrabiam xD O temacie kolejnego postu tematycznego powiem wam w następnym poście, a jeśli nie zdążę - to się do kogoś wcisnę :D.

Zamówienie dla MissDaisyBlack

Zamówienie dla RosieSophieJr 

Zamówienie dla Zagubiona B

 Szablon wolny

Odmowy
Ostatnio zamówiły u nas trzy osoby: Carrie Morgan, XxXCaTeRiNaXxX i Karola Lola. Niestety wasze zamówienia zostały odrzucone, ponieważ złamałyście jeden z punktów naszego regulaminu. A mianowicie: "6. Zanim złożysz zamówienie, wejdź do zakładki Kolejka oraz sprawdź, czy u wybranego przez Ciebie szabloniarza jest ona otwarta." Po otwarciu kolejek możecie je ponownie złożyć. Choć uprzedzam do mnie nie warto xD Tematyka mi nie odpowiadała. Wybaczcie.

Pozdrawiam, Raion

3 komentarze:

  1. 87 i 90 najlepsze! Uwielbiam tekstury, których użyłeś w ostatniej pracy. Też ostatnio wszędzie je wciskam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te tekstury są genialne. W następnej mojej notce też pewnie będzie mnóstwo xD Na prawdę Yass odwaliła genialną robotę :) Dzięki za opinie, mnie te szablony też się podobają :)
      Pozdrawiam, Raion

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się szablon ! Minimalistyczny, taki jaki chciałam. Jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy