3 listopada 2013

273-276. Zamówienia, wolny, bonusy~.

   Cześć znowu~.
   Tego jakże pięknego (i niestety zimnego) jesiennego wieczora przychodzę do Was z trzema gotowymi zamówieniami, jednym szablonem wolnym i paroma małymi bonusami, na które naszła mnie w międzyczasie wena~. Trochę tych rzeczy jest, więc nie będę przedłużać, tylko od razu zapraszam do oglądania~.

ZAMÓWIENIA
Dla Irethine
Chociaż szczerze mówiąc nie przepadam za Harrym Potterem, Hogwartem i tym podobnymi rzeczami, to ten szablon bardzo przyjemnie mi się robiło. ^^ Jestem z niego zadowolona i mam nadzieję, że i Tobie, Irethine, przypadnie on do gustu~.

Przyznam, że kiedy już uporałam się ze znalezieniem jakiegoś ładnego arta Anko, reszta poszła szybko i łatwo. Układ trójkolumnowy, starałam się aby kolory nie były zbyt jaskrawe, więc całość jest stonowana, a obrazek stały~. No i Naruto... może nie taki mały, ale mam nadzieję, że może być. c:

I to jest szablon, z którym miałam straszny problem... niby temat taki łatwy, obrazek ładny, a tutaj wena za nic nie chce przyjść i... eh. Postarałam się jednak jak mogłam i mam nadzieję, moja droga Nari-chan, że Ci się spodoba. ^^

WOLNE
A raczej wolny ;)
Tak jak obiecałam, szablonik z Azjatą, a dokładniej z dansheen masheen EXO, Kaiem. Po zrobieniu szablonu dla wollownight pomyślałam, że pobawię się jeszcze trochę z tym stałym tłem i oto powstało coś takiego~. Próbowałam też czegoś nowego z CSSem i... efekt pozostawiam do oceny Wam. c:

BONUS
Kiedy nie miałam jako takiej weny na zabawę z szablonami, zajęłam się czymś, co wymaga mniej czasu i pozwoliło mi się rozluźnić - czyli zabawa w nagłówki, sygnaturki i te sprawy. Od razu mówię, że chyba tylko nagłówek i jedna sygnaturka były robione na poważnie, a przy reszcie dopadł mnie jakiś dziwny humor. XD Mam jednak nadzieję, że te małe [po]twory się spodobają. Enjoy~.
Wszystko powstało dzięki pięknym derpom jakże wspaniałego zespołu EXO. <3

   No, moi drodzy, na dzisiaj to tyle! Mam nadzieję, że zarówno zamówienia, jak i cała reszta, się podobają, a moje małe odjazdy i odchyły od normy nie są aż tak przerażające. XD 

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam ciepło,
   Wasza Ki. <3

11 komentarzy:

  1. Jaki piękny!! Niebieski mój ulubiony <3 Dziękuję!
    Wszystkie są prześliczne ;D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobał, naprawdę. ^^
      Dziękuję bardzo i również pozdrawiam~.

      Usuń
  2. Notka, gdzie jest Kai. Kocham Cię 2. Omg. *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, taka sprawa. Z jakiego zdjęcia korzystałas do tego cudnego szablonu?

      Usuń
    2. Bosze, jak mi miło, dziękuję, dziękuję. ;;
      A zdjęcie... mam gdzieś na komputerze, zaraz znajdę i prześlę Ci w wiadomości na dA. ♥

      Usuń
  3. O Krisusie! *O*
    Kai... Ukradłabym ten szablon, gdybym miała bloga o EXO. Jest piękny <3
    Wszystkie są cudowne, ale ten jeden najbardziej... Miło zobaczyć coś azjatyckiego, nawet nie wiesz jak bardzo mnie to cieszy ^^
    Pozdrawiam i weny życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju! Bardzo dziękuję :* Nie spodziewałam się, że tak szybko uda Ci się zrobić dla mnie szablon :D. Jeszcze raz bardzo dziękuję! Jest świetny! Ten napis .. ach! Super po prostu!
    Serdecznie pozdrawiam willownight :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Szablony fajne. Widać, że jesteś specjalistką od szablonów z Azjatami. No i innych dodatków z nimi też xD Wybacz, że nie mam czasu się rozpisać, ale jestem ciut zajęty. Jedna prośba, podlinkuj nick zamawiającego, ok?
    Pozdrawiam, Raion

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki śliczny *u*

    Dziękuję bardzo! Pędzę go pobierać! <3 /Irethine

    OdpowiedzUsuń
  7. http://krytyczna-galeria.blogspot.com/2013/07/szablon-75.html mozna prosic o reupload? ;c

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy