9 października 2014

773 Lovers on the sun


Hej, hej tu Katherine, po długiej przerwie!
Mam nadzieję, że da się patrzeć na te kilka prac. :D
Niestety tylko tylko jeden szablon :(
Nie ma sensu przedłużać. :)




ZAMÓWIENIE

Dla Rosie
Kły są, wilczyca jest, brunetka i Seth też. 
Mi osobiście podoba się ten szablon, oby tobie również. :D


NAGŁÓWKI


Kojarzy ktoś Delirium?  :D


Nie wiem dlaczego, ale podoba mi się ten nagłówek. 
Zdecydowanie mój ulubieniec z dzisiejszej notki ♥
"-Okay? 
-Okay."

SYGNATURY




♥Czy tylko ja uważam to za słodkie? ♥
Takie: Ooo! ♥♥♥
(Wybaczcie, ostatnio mam jakąś fazę na Rodrigueza. :D)

To tyle. :D
Mam nadzieję, że coś przypadło wam do gustu.
Pod tą notką PRZYJMUJĘ ZAMÓWIENIA. ;>






14 komentarzy:

  1. Twoje prace się pogorszyły... ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie. Nie przejmuj się Kath, patrząc na ostatnią falę krytyki jaka tu przeszła, to tylko jakiś zawszony zazdrośnik. :3

      Usuń
    2. Dzięki.
      Cieszę się, że ktoś jest za mną :)

      Usuń
  2. szablon jest naprawdę cudowny <3
    nie wiem o co rozchodzi się anonimowi ? O_o
    dla mnie szablon jest napradwę extra *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam się jeszcze zapytać kim jest dziewczyna z szablonu i czy mogę złożyć 3 albo 2 zamówienia ? Bo twoje prace naprawdę mi się spodobały *.* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta dziewczyna to Shelley Hennig :)
      Jesli chcesz, oczywiscie. :)
      Dziekuje bardzo. :*

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. O, proszę... ostatni nagłówek piękny, a przy tym taki... romantyczny (?) W każdym razie przypadł mi do gustu.
    I kochana, powiedz mi czy mogę już złożyć kolejne zamówienie na szablon na Spis Sportowy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba.
      Oczywiście, że możesz :)

      Usuń
    2. A jeszcze jedno, czy np. mogę zamówić trzy szablony na jednego bloga? Każdy z tym samym css-em, ale z różnymi nagłówkami w nieco innej kolorystyce?

      Usuń
    3. Zamówienie złożę, ale najwyżej nie przyjmiesz. CSS mógłby być podobny do tego obecnego na blogu, chyba że masz lepszy pomysł.

      Krwawa Cisza ;)
      Zamawiająca: de Sade
      Adres bloga: http://spis-sportowy.blogspot.com/
      Opis: Typowo futbolowy. Piłka, boisko, piłkarze (ze 3 ujęcia różnych drużyn, radości po zdobyciu gola itp). [Jeśli wymagasz zdjęć - poszukam i podeślę].
      Kolorystyka: Barwy Francji (biały, czerwony, niebieski)
      Układ: trójkolumnowy
      Znaki szczególne: -
      Kontakt: 1147107, albo e-mail: de.sade.369@gmail.com


      Krwawa Cisza ;)
      Zamawiająca: de Sade
      Adres bloga: http://spis-sportowy.blogspot.com/
      Opis: Zdjęcia naszych siatkarzy z mistrzostw świata, jakieś ujęcie drużyny i może z dwóch pojedynczych zawodników, mogłoby się pojawić też foto naszej maskotki, czyli Orzełka i może jakieś ujęcie kibiców. [Jeśli wymagasz zdjęć - poszukam i podeślę]
      Kolorystyka: Barwy Polski (wiadomo, biały i czerwony)
      Układ: trójkolumnowy
      Znaki szczególne: -
      Kontakt: 1147107, albo e-mail: de.sade.369@gmail.com



      Krwawa Cisza ;)
      Zamawiająca: de Sade
      Adres bloga: http://spis-sportowy.blogspot.com/
      Opis: Kompilacja zdjęć skoczków narciarskich, coś w trakcie lotu, jakaś skocznia, jakieś foto drużyny, trochę śniegu - coś w tym klimacie. [Jeśli wymagasz zdjęć - poszukam i podeślę]
      Kolorystyka: Barwy Norwegi (czyli to samo co Francji - biały, czerwony, niebieski)
      Układ: trójkolumnowy
      Znaki szczególne: -
      Kontakt: 1147107, albo e-mail: de.sade.369@gmail.com

      Usuń
  6. Musze jeszcze raz złożyć zamówienie, bo tamten komentarz mi usunęło -_-
    A więc:
    Szablon nr 1
    -hasło-Krwawa Cisza
    -nick zamawiającego-Rosie
    -http://my-fashion-look-good.blogspot.com/
    -opis- ubrania typu bluzki, sukienki, spodnie, jakaś biżuteria i buty
    - kolorystyka- może być biel i może turkus
    - układ- to pozostawiam w twoich rękach
    - kontakt do zamawiającego - adres email: meet.me.halway@interia.pl
    Szablon nr 2
    -hasło-Krwawa Cisza
    -nick zamawiającego-Rosie
    -http://many-blogs.blogspot.com/
    -opis- myślałam o czymś prostym. Na szablonie mogłyby być: mikrofon, aparat, wieszak z ubraniami i do tego może jakieś kwiaty
    - kolorystyka- jasny brąz i może gdzie nie gdzie czerń
    - układ- to pozostawiam w twoich rękach ;)
    - kontakt do zamawiającego - adres email: meet.me.halway@interia.pl
    I szablon, który chciałam abyś zrobiła jest pod znakiem zapytana bo nie wiem czy wykonujesz szablony z pojedynczymi członkami One Direction ? I złożyłam wcześniej zamówienie na inne szabloniarni 2 tygodnie temu i nie dostaję odpowiedzi czy mój szablon zostanie wykonany czy nie więc jeśli wykonujesz szablony z członkami 1D to zamówienie w tamtej szabloniarni skasuje, a jak nie to mówi się trudno :) będę dalej czekać ;-)
    Z góry dziękuje i jeżeli byłoby coś nie tak to napisz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i zamówienie na szablon nr 3. Już cofnęłam zamówienie na poprzedniej szabloniarni, więc mam nadzieję, że nie będzie problemu :)
      -Hasło: Krwawa Cisza
      -Nick zamawiającego-Rosie
      -Adres bloga: http://potepiona-i-smiertelnik.blogspot.com/
      -Układ szablonu : to jest jak dla mnie obojętne
      -Kolorystyka: szarość, błękit i może czerń
      -Obrazki:
      http://images6.fanpop.com/image/photos/32300000/Niall-Horan-Fabulous-Magazine-2012-one-direction-32323660-1075-1600.jpg
      http://2.bp.blogspot.com/-SinDySRZAoo/T_3pRDfGQlI/AAAAAAAAAho/MRN-Q_lJOQ4/s1600/lhd_2011-010_002.jpg
      Chciałabym aby Lucy Hale miała czarne skrzydła anioła i na szablonie znalazły się jeszcze białe róże.
      -Cytaty:Condemned from birth
      Love , however, there ...
      Is it possible?
      Chciałabym aby napisy było porozrzucane po szablonie
      -email: meet.me.halway@interia.pl
      Z góry dziękuje :) i nie mogę się doczekać *.* <3 :)

      Usuń
  7. Dlaczego we wszystkich twoich szablonach jest jednakowy css?

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy