29 października 2014

769-773. You my dear, marionette~

Witam.

Cóż przygotowałam dla was niewiele prac, ale tym razem zdecydowaną większość odgrywają szablony. W sumie to zrobiłam tylko kilka szablonów o podobnym css'e, ale mam nadzieję, że wam też się spodobają~
Odzwierciedlają czasem mój humor, a już z pewnością robi to ten utwór-

ZAMÓWIENIE

No więc zacznę od twojego zamówienia, Majo. Mam nadzieję, że szablon się spodobał. Wybrałam twoją ofertę, gdyż odpowiadała mi dostateczna ilość informacji i tematyka. Niech Ci służy, a przy jakiś problemach-pisz :)

WOLNE


Ostatnio zaciekawiły mnie porcelanowe laleczki i marionetki~
Css dosyć prosty, ale chyba schludny ?


Zadbałam, aby ta praca była delikatna, ale nie do końca prosta. Efektem dopełniającym jest rozwijana stopka na dole :)


Kolejna praca z moim ukochanym anime <3 Również dominuje biel~


Zdecydowanie mój ulubieniec. Ciekawy css mi wyszedł, a przynajmniej ja odnoszę takie wrażenie c;

Trzymajcie się ciepło, dobrych ocen i ułatwień w pracy i na studiach~ 
Aby nikt się nie przeziębił!
Pozdrawiam
  Mari.

PS: Przyjmę jedno wybrane przez siebie zamówienie!



5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Cześć! W związku z tym, że nasze blogi ze sobą współpracują, moglibyście wystawić małe ogłoszenie partnerskie, lub naszą sygnaturkę promocyjną? land-of-grafic obchodzi 2 urodziny i bilibyśmy wdzięczni za wstawienie sygnaturki gdziekolwiek ;)

    http://4.bp.blogspot.com/-KlhYnqkY2J4/VD6PBTB6MwI/AAAAAAAADoE/NZg8jwKfQr0/s1600/N2ai.png

    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że nie masz propozycji zamówienia, a więc już masz xD
    1. Hasło: Noc pogardy
    2. Nick: Silver
    3. Adres: http://zycie-demona.blogspot.com/
    4. Obrazek: Jestem zdana na cb w 100 %, byle by było zdjęcie Taylor Swift i Jensen'a Ackles'a
    5. Kolorystyka: Ciemno czerwone
    6. Układ lewokolumnowy
    7. Znaki szczególne: Blog jest o walce nieba i piekła więc proszę, aby było coś o tej tematyce.
    8. Mail: kingamajewska2@gmail.com
    GG: 49389509

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy