29 października 2014

769-773. You my dear, marionette~

Witam.

Cóż przygotowałam dla was niewiele prac, ale tym razem zdecydowaną większość odgrywają szablony. W sumie to zrobiłam tylko kilka szablonów o podobnym css'e, ale mam nadzieję, że wam też się spodobają~
Odzwierciedlają czasem mój humor, a już z pewnością robi to ten utwór-

ZAMÓWIENIE

No więc zacznę od twojego zamówienia, Majo. Mam nadzieję, że szablon się spodobał. Wybrałam twoją ofertę, gdyż odpowiadała mi dostateczna ilość informacji i tematyka. Niech Ci służy, a przy jakiś problemach-pisz :)

WOLNE


Ostatnio zaciekawiły mnie porcelanowe laleczki i marionetki~
Css dosyć prosty, ale chyba schludny ?


Zadbałam, aby ta praca była delikatna, ale nie do końca prosta. Efektem dopełniającym jest rozwijana stopka na dole :)


Kolejna praca z moim ukochanym anime <3 Również dominuje biel~


Zdecydowanie mój ulubieniec. Ciekawy css mi wyszedł, a przynajmniej ja odnoszę takie wrażenie c;

Trzymajcie się ciepło, dobrych ocen i ułatwień w pracy i na studiach~ 
Aby nikt się nie przeziębił!
Pozdrawiam
  Mari.

PS: Przyjmę jedno wybrane przez siebie zamówienie!



4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że nie masz propozycji zamówienia, a więc już masz xD
    1. Hasło: Noc pogardy
    2. Nick: Silver
    3. Adres: http://zycie-demona.blogspot.com/
    4. Obrazek: Jestem zdana na cb w 100 %, byle by było zdjęcie Taylor Swift i Jensen'a Ackles'a
    5. Kolorystyka: Ciemno czerwone
    6. Układ lewokolumnowy
    7. Znaki szczególne: Blog jest o walce nieba i piekła więc proszę, aby było coś o tej tematyce.
    8. Mail: kingamajewska2@gmail.com
    GG: 49389509

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy