23 września 2014

750-751 All I wanna do Is take you downtown

~ Faded ~

Witajcie!
Tutaj znów po długiej przerwie, ja Kasia. :D
Miałam dodać notkę wczoraj jednak sprawy pokomplikowały się bardziej niż bym tego chciała.
Ktoś pamięta jak w poprzednim rozdziale pisałam, że mam zerwany mięsień dwugłowy uda?
Nic bardziej mylnego. 
Okazało się, że pękła mi żyła w udzie. :-?
Jak to powiedzieli mi w szpitalu "Uraz żyły odpiszczelowej podudzia". 
Od dwóch dni siedzę w szpitalu, bo nie wiedzą co ze mną zrobić, czy zapisać jakieś badziewne antybiotyki, czy od razu kłaść na stół. Jestem totalnie załamana. Chodzę o kulach, i mam ciągle wymuszony uśmiech na ustach. 
Przepraszam za to, ale musiałam to napisać. 
Za dodanie notki możecie śmiało dziękować mojemu bratu, Dawidowi, bo gdyby nie on, nie siedziałabym teraz o Pierwszej w nocy i nie wstawiała notki do internetu. :D
Więc braciszku... Laptop z internetem przywieziony do szpitala to najlepszy prezent jaki mogłam od ciebie dostać, mój głupiutki, starszy braciszku!!! ♥♥♥


SZABLONY



NAGŁÓWKI



ZAMÓWIENIA NIE MAM!
Bardzo przepraszam, ale nie poradzę nic na swojego pecha. :C

Do napisania kiedyś tam. 
Kasia...
PS Ktoś na czacie pytał czy przyjmuję zamówienia.
Odpowiedź brzmi, Tak.
Więc Rosie jeśli chcesz możesz złoży zamówienie. :D

3 komentarze:

  1. Szablony nr 1 i 2 to moje faworyty ,ale 2 to jest już wybitnie boska *.*
    Życzę weny i pozdrawam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablony są cudowne! Mimo tego, że oba różowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamówienie przyjęte :D Dziękuję bardzo i pozdrawiam :D
    K.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy