23 września 2014

750-751 All I wanna do Is take you downtown

~ Faded ~

Witajcie!
Tutaj znów po długiej przerwie, ja Kasia. :D
Miałam dodać notkę wczoraj jednak sprawy pokomplikowały się bardziej niż bym tego chciała.
Ktoś pamięta jak w poprzednim rozdziale pisałam, że mam zerwany mięsień dwugłowy uda?
Nic bardziej mylnego. 
Okazało się, że pękła mi żyła w udzie. :-?
Jak to powiedzieli mi w szpitalu "Uraz żyły odpiszczelowej podudzia". 
Od dwóch dni siedzę w szpitalu, bo nie wiedzą co ze mną zrobić, czy zapisać jakieś badziewne antybiotyki, czy od razu kłaść na stół. Jestem totalnie załamana. Chodzę o kulach, i mam ciągle wymuszony uśmiech na ustach. 
Przepraszam za to, ale musiałam to napisać. 
Za dodanie notki możecie śmiało dziękować mojemu bratu, Dawidowi, bo gdyby nie on, nie siedziałabym teraz o Pierwszej w nocy i nie wstawiała notki do internetu. :D
Więc braciszku... Laptop z internetem przywieziony do szpitala to najlepszy prezent jaki mogłam od ciebie dostać, mój głupiutki, starszy braciszku!!! ♥♥♥


SZABLONY



NAGŁÓWKI



ZAMÓWIENIA NIE MAM!
Bardzo przepraszam, ale nie poradzę nic na swojego pecha. :C

Do napisania kiedyś tam. 
Kasia...
PS Ktoś na czacie pytał czy przyjmuję zamówienia.
Odpowiedź brzmi, Tak.
Więc Rosie jeśli chcesz możesz złoży zamówienie. :D

4 komentarze:

  1. Hej ! Twoje szablony i nagłówki są genialne *.* Bardzo spodobał mi się szablon numer 750 <3 Jest cudowny :)
    Chciałam również zamówić u ciebie szablon na bloga ;)
    1. Hasło: La Push
    2. Nick: Rosie
    3. adres bloga: http://my-trouble-life.blogspot.com/
    4. Chciałabym aby na tym szablonie było na środku szare zdjęcie brunetki(obojętnie jakiej) , a obok niej również szarę zdjęcie Setha Clearwatera (nie daję żadnego jego zdjęcia bo nie wiem, które byłoby odpowiednie). Na szablonie chciałam mieć jeszcze w prawym górnym rogu wampirze kły i w dolnym lewym rogu to zdjęcie wilczycy: http://wilcza-historia-annaji.blog.onet.pl/wp-content/blogs.dir/905501/files/blog_hw_5146051_8004207_sz_biala_wilczyca12.jpg
    5. Kolorystyka: szara, czarna jednym słowem ciemna
    6. Układ: tu decyzję pozostawiam tobie ;)
    7. Znaki szczególne: tu to raczej nic
    8. Kontakt do zamawiającego: mój email: meet.me.halway@interia.pl

    Z góry dziękuje :) Wiem, że szablony to nie łatwa sprawa, bo sama do tej pory nie umiem ich robić ...
    Życzę również szybkiego powrotu do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienie przyjęte :D Dziękuję bardzo i pozdrawiam :D
      K.

      Usuń
  2. Szablony nr 1 i 2 to moje faworyty ,ale 2 to jest już wybitnie boska *.*
    Życzę weny i pozdrawam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablony są cudowne! Mimo tego, że oba różowe ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy