18 września 2014

743-745. Don't you worry if I dissapear.


 (c)moja
Witam! To ja Ally z nową notką, przepraszam, że tak późno, lecz siedziałam w szkole na zajęciach dodatkowych z historii i biologii, a po tym  poszłam jeszcze do koleżanki pomóc jej z materiałem i wróciłam do domu - dopiero - o osiemnastej. :( Mam dziś dla was trzy szablon, jeden jest z takimi rysunkiem (tak jakby).

Szablony: 
Podoba mi się, choć nie za bardzo. Nagłówek mi się popsuł, ale ogółem jest taki, jaki chciałam, aby był.

The Beatles - mmm, cudownie robi mi się z takimi obrazkami szablony.

Dobra nie pytajcie, w ogóle nie wiem co to jest. Wybaczcie ten szablon robiłam wieczorem i po prostu, nie mogę muszę koniecznie iść już spać.

No i to by było na tyle. To koniec pod tą notką zamówień nie przyjmuję, ponieważ nie mam później żadnych notek, na ten staż to wszystko i później czekam na podsumowanie. Mam szczerą nadzieję, że zostanę w załodze, a jeśli nie - "mówi się trudno".

3 komentarze:

  1. Jest lepiej niż poprzednio, może niedużo,ale zawsze coś! Mało kroczkami, ale idziesz do przodu ;)
    743 - ogółem ciekawy sam zarys i ładny css, ale mi też się coś w tym nagłówku nie podoba :C coś z postaciami jest nie tak.
    744 - jest taki zabawny i całkiem fajny :D ale mogłabyś zrobić większy podgląd!
    745 - marudzisz! ten jest najlepszy ze wszystkich, tylko jeśli jest ciemno tło to staraj się dodawać jasne napisy, choć ja siedzę cicho, sama czasem walę na odwrót tej zasadzie. Nagłówek jest prześliczny, ale znowu podgląd za mały :c
    Dużo, dużo, dużo, dużo powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No, wreszcie biorę się za komentowanie :D
    W pierwszym szablonie faktycznie schrzaniłaś ten nagłówek, ale CSS mi się podoba :)
    Drugi bardzo mi się podoba :) Taki fajny minimalizm.
    Trzeci także jest świetny, choć nagłówek wydaje mi się nieco prześwietlony.
    Pozdrawiam!
    Niedoskonała.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy