22 sierpnia 2014

707-708. Brak natchnienia na tytuł....


Witajcie kochani!
Dzisiaj przybywam do Was z dwoma zamówieniami i nagłówkiem wolnym :)
Chciałabym także powitać w załodze dwie stażystki, które rozpoczynają staże od września: Ally i Suomi.
A teraz zapraszam do oglądania prac.
Spiit
Jak tylko przeczytałam komentarz z zamówieniem, już miałam w głowie wizję szablonu :) Jestem z niego bardzo zadowolona :) I do tego taki bardzo w moich klimatach. Ślizgoński ♥


 Avery
Z tego także jestem zadowolona :)

Nagłówek Wolny

Nagłówek dopiero, co kończony :D

Przyjmę JEDNO ( taak, ostatnio też miało być tylko jedno) zamówienie. Teraz na serio będzie tylko jedno. Ostatnio tak jakoś straciłam ten zapał na robienie szablonów, najchętniej to robiłabym same nagłówki... Przejdzie mi xd
To tyle na dzisiaj.
Niedoskonała :)

11 komentarzy:

  1. Hej. Jestem strasznie, ale to strasznie szczęśliwa! Szablon jest po prostu idealny. Podoba mi się kolorystyka, dziewczyna przypomina moją bohaterkę (może poza ustami xD). Cieszy mnie to, że nie ma tutaj przesady, kolory nie walczą ze sobą. Cud, miód i orzeszki <3


    Ten drugi na zamówienie też jest fajny, ale mój chyba lepszy xD.
    Fajny jest też ten nagłówek. Dla odmiany kolorowy.


    Zaraz szablon sobie porywam na bloga :3 Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i mój nick to SPIIT, przed dwa " i ", a nie Spilt :D. Popraw sobie w notce i na deviantArtcie :P

      Usuń
    2. A jak lubisz Ślizgonów, to zapraszam do czytania mojego opowiadania - dopiero drugi rozdział, więc możesz nadrobić xD. Będzie tam mnóóóóstwo Ślizgonów.

      Usuń
    3. To bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)
      I przepraszam za tą literówki, już poprawiam :)

      Usuń
  2. Dziękuję pięknie, jest śliczny, po prostu idealny! Nawet przeszedł moje oczekiwania <3
    Wstawię go gdy tylko wrócę z wyjazdu, bo aktualnie przesiaduję na telefonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam ponownie :3
    Chciałabym prosić Cię o wykonanie kolejnego szablonu, tym razem na mojego drugiego bloga. A sprawa wygląda mniej więcej tak:
    hasło: Krwawa Cisza
    nick zamawiającego: ermentiss xo
    adres bloga: http://your-own-anchor.blogspot.com/
    obrazek, lub opis, z kim ma być szablon / button, etc: chciałabym, żeby tym razem zostały wykorzystane dwa obrazki. Jeden to:
    file:///C:/Documents%20and%20Settings/thinkpad/Pulpit/kaoru.jpg

    A drugi wybierz według własnego zdania z tych dwóch:

    file:///C:/Documents%20and%20Settings/thinkpad/Pulpit/my_silent_comrade_by_nivalis70-d2z1mpd.jpg

    file:///C:/Documents%20and%20Settings/thinkpad/Pulpit/itacz.jpg
    kolorystyka: Może jakaś ciemna zieleń, ciemny niebieski? ;>
    układ: lewo kolumnowy
    znaki szczególne: chyba nic szczególnego, lubię proste szablony ;)
    kontakt do zamawiającego: ermentiss@gmail.com

    Z góry dziękuję i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zainteresował mnie Twój komentarz, jeżeli chodzi o linki do obrazków.

      Wiesz, że podałaś ścieżki do obrazków, które znajdują się na Twoim dysku, a nie na serwerze zewnętrznym? Co za tym idzie - użytkownik nie jest w stanie ich zobaczyć, czy nawet ściągnąć.
      Musisz podać linki do obrazków w Internecie, które znajdziesz :), czyli do stron internetowych, gdzie się te obrazki znajdują :).

      Usuń
    2. Dokładnie, tak jak napisała Spiit, podaj linki, to wtedy zobaczę, czy wykonam :)

      Usuń
    3. Kurcze, faktycznie. Poprawka :)

      pierwszy:
      http://www.pinterest.com/pin/82542605645616196/

      dwa następne:
      http://fc00.deviantart.net/fs71/i/2013/223/8/c/my_silent_comrade_by_nivalis70-d2z1mpd.jpg

      http://fc07.deviantart.net/fs40/i/2013/095/0/6/blade_by_nivalis70-d1vpv4f.jpg

      Usuń
  4. A mnie byłoby niezmiernie miło, gdybyś zaglądała do podstron grafików. Wyraźnie napisałam, że nie wykonuję prac z Justinem Bieberem.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy