14 sierpnia 2014

696-698. Mr. Grey will see you now

~ Cytat książki E.L pt: "Pięćdziesiąt twarzy Grey'a" ~


Hej!!!
Tu Katherine :D
Miałam wstawić notkę wczoraj, ale nie mogłam, za co bardzo przepraszam. :C
Wstawiam teraz. 
Czy ktoś oglądał może mecz o superpuchar Niemiec?
BvB wygrali!
Marco i Mario *.*
Cudo. 


Dzisiejsza notka trochę uboga... Piłkarze. Dużo Niny Dobrev.
Mimo, że nie znoszę Eleny, nie można powiedzieć, że Nina nie jest piękna. :)

Tak więc nie przedłużając zapraszam:

SZABLONY WOLNE



 Jest zły Ramos, świat nabiera kolorów. 
Jestem 100% cule ,ale jak większość fanów Barcy, nie mam nic do Realu. 
Też ma dobrych zawodników, ale nie takich jak Blaugrana. :)

NAGŁÓWKI





Skoro BvB wygrało, nie mogło zabraknąć naszego ukochanego Woody'ego. ♥

SYGNATURY

Najbardziej zboczona książka jaką kiedykolwiek czytałam, ale ciekawa. 
Przeczytałam ją w wieku 14 lat i dostałam karę od mamy, gdy się dowiedziałam. ;)


To chyba wszystko. 
Mam nadzieję, że coś przypadnie wam do gustu. 
Miałby ktoś może pomysł na jakiś szablon/nagłówek/sygnaturkę/ikonę do następnej notki?
Przyjmę jakieś zamówienia. 
Pozdrawiam Kasia ♥


27 komentarzy:

  1. Te nagłówki i sygnatury są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szablon pierwszy sliiczny :) Taki delikatny.
    nagłówek przed ostatni najlepszy
    Sygnatury obiec genialne, a zwłaszcza ta z Pięćdziesiąt twarzy Greya :)
    Hahaha czytałam i zgadzam się z tym co napisałaś. ach gdyby moja mama wiedziała jakie ja książki czytam przynajmniej co niektóre to bym miała dożywotni szlaban haha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym zamówić szablon :)
    Bardzo proszę o szybka informację czy przyjmujecie zamówienie ponieważ już w paru szabloniarniach się zwiodłam ( nie wykonali szablonu ,chociaz zatwierdzili zamówienie :( )
    - hasło:Krwawa Cisza
    - nick zamawiającego:Holiday
    - adres bloga:http://give-my-love-fanfiction.blogspot.com/
    - obrazek, lub opis, z kim ma być szablon : zayn malik
    - kolorystyka:cieme ,stonowane szarości,ogólnie też biel i czerń.
    - układ prawo kolumnowy, jedno kolumnowy
    - znaki szczególne: prosiłabym bardziej aktualne zdjęcie zayna typu : http://images.j-14.com/uploads/photos/file/43808/zayn-malik-instagram-1.png?crop=top&fit=clip&h=500&w=698 ..... znaczy jest to obojętne ale chodzi o to żeby nie było ono z początków kariery ..... i jeszcze cytat : Cze­kając na coś ma­giczne­go tra­cimy zwykłe dni,
    nie dos­trze­gając ich ma­gii ...'
    - kontakt do zamawiającego.:Karuniapl@wp.pl
    Pozdrawiam :*** Idę wklejać baner ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wykonam :)
    Nie moja tematyka, ale może być. :)
    Pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest Enrique, są piłkarze, więc nie było innej opcji niż ta, że wszystko mi przypadło do gustu, a do tego cytat z Greya. Ach! To mnie przekonało XD
    I wiesz co, 697 ma w sobie coś co mnie urzekło... sama nie wiem co.
    A może by tak jakiś szablon z jakimiś piłkarzami Arsenalu, albo Neymarem? Booże, zresztą... z jakimikolwiek piłkarzami i jestem szczęśliwa.
    Chyba już wiem do kogo powinnam się zgłosić po zamówienie szablonu na mój spis blogów sportowych :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję :)
    Neymar i ktoś z Arsenalu? Robi się! W następnej notce coś się z nimi znajdzie. ;)
    Gdybyś chciała ten szablon, chętnie bym go wykonała.
    Pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, jak miło widzieć, że nie masz nic przeciwko moim propozycjom. Wiesz, ten ktoś z Arsenalu to są takie opcje... (malutka sugestia XD)... Mesut Oezil, Matchieu Debuchy, albo kogo tam chcesz XD Nawet całą drużyna. :]
      Okej, w takim razie... spróbuję napisać zamówienie :3

      Usuń
  7. - hasło: Krwawa Cisza
    - nick zamawiającego: de Sade
    - adres bloga: spis-sportowy.blogspot.com
    - postaci na szablonie: najlepiej kilku piłkarzy (przykładowo: Neymar, Cristiano Ronaldo, Robert Lewandowski, Remy Cabella, Mesut Oezil, Bastian Schweinsteiger) ale nie narzucam tutaj nikogo konkretnego. Choć w pierwszym zamysle myślałam o kolarzu trzech zdjęć piłkarzy, dwóch siatkarzy i dwóch skoczków - nie wiem tylko, czy to da się jakoś połączyć, jeśli byłaby taka szansa to byłoby to lepszą opcją.
    - kolorystyka: czarny i biały + jakiś inny pasujący kolor: ciemniejszy niebieski, czerwony.
    - układ: dwu lub trzy kolumnowy - kwestia, jaki będzie lepiej pasował do ogólnego wyglądu. Zdaję się na ciebie.
    - znaki szczególne: Nie, nie mam wymagań byle to pasowało do Spisu Blogów.
    - kontakt do zamawiającego: gg:1147107, email: de.sade.369@gmail.com

    Cokolwiek mam wyjaśnić, przesłać i wgl to pisz. Wytłumaczę, bo chaotycznie to może w obecnej chwili wyglądać.

    P.S.
    Przy okazji przyszły mi pomysły na przyszłe zamówienia, też z piłkarzami. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamówienie przyjęte :D
    Nigdy jeszcze nie robiłam szablonu na spis, ale postaram się zrobić jak najlepszy :)
    Jeśli masz jakieś inne zamówienia/pomysły, śmiało, ja nie gryzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hm.. Katherine Pierce, czyżbym wyczuwała #TVDFamily? Do tego tytuł posta z Greya, uwielbiam tą trylogię. Jest niesamowita! Chciałabym złożyć zamówienie na szablon, jeśli nie masz nic przeciwko, bo bardzo mi się podobają Twoje prace.

    Hasło: krwawa cisza.
    Nick zamawiającego: Claudia Ok.
    adres bloga: http://womanizer-pl.blogspot.com
    postacie na szablonie: Justin Bieber- najlepiej w garniturze i nie wiem, jak nazywa się dziewczyna, której zdjęcie chciałabym w tym szablonie, więc po prostu podeślę ci linka:
    http://31.media.tumblr.com/tumblr_lpm391PK6X1r10fa3o1_500.jpg
    kolorystyka: czarno-czerwono-biały
    Znaki szczególne : blog pod względem treści będzie podobny do trylogii Greya, dlatego potrzebuję tajemnicy, namiętności, ognia, nuty erotyki, ale bez przesady, aby każdy, kto wchodził na mojego bloga od razu został porwany do świata, w który chciałabym go zaprowadzić. Chciałabym, aby również na szablonieu widniał tytuł mojego bloga "womanizer". Nie potrafię wytłumaczyć, jak ma wyglądać ten szablon, po prostu daję Ci pole do popisu. Widząc Twoje prace, chyba się nie zawiodę! :*
    Kontakt: kladzia.szota@wp.pl

    Jeśli potrzebujesz jeszcze jakiś informacji czy coś, to śmiało pisz. Będę bardzo wdzięczna za przyjęcie zamówienia, próbuję już w jakiejś 9 szablonarni. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #TVDFamily Always and Forever :D

      Bardzo chętnie przyjęłabym zamówienie, jednak nie mogę łamać regulaminu.
      Abym mogła je przyjąć, na twoim blogu, powinny być minimum 4 posty. :(
      W tym wypadku nie mogę zrobić kompletnie nic, chyba, że jakoś te 4 posty byś wstawiła.
      Naprawdę mi przykro.
      K. </3

      Usuń
    2. Zaraz wstawię :D hhahaha jeju jeśli tylko byś wykonała mi szablon, to jakoś zaraz bd 4 posty!: *

      Usuń
    3. Bardzo chętnie bym go wykonała. :D

      Usuń
    4. I już są 4 posty. hahaha jeju, nawet nie wiesz, jak się cieszę! ♥

      Usuń
    5. Są cztery posty, więc przyjmuję zamówienie.
      Pozdrawiam K. ♥

      Usuń
    6. Dziękuję, nawet nie wiesz, jak się cieszę! ♥

      Usuń
  11. Mr. Grey? Katherine, ty zboczuszku :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana. Cudowna Kasiu. Czy mogę u ciebie zamówić szablon ?? Proszę <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Hasło: Krwawa Cisza.
    Nick zamawiającego: Kamila Dąbrowska
    adres bloga: http://bvb1323.blogspot.com/?zx=bf9f2874d326314c
    postacie na szablonie: Marco Reus oczywiście :) no i główna bohaterka Lily Collins.
    kolorystyka: ciemna...czarno biała...
    Znaki szczególne : blog będzie opowiadał o trudnych przeżyciach i nieszczęśliwej miłości...kocham twoje pracę i wiem że mnie nie zawiedziesz.....chciałabym aby na szablonie pojawił się tytuł bloga czyli Wszystko z czasem będzie inaczej.....wybierz jakieś mega ładne zdjęcie Reus'a <3 no i Lily.....proszę o jakieś piękne zdjęcie związane z bólem i tego typu rzeczami......a resztę wybierz sama..będę wdzięczna i mam nadzieję że przyjmiesz moje zamówienie <3 Kasiu proszę...
    Kontakt: kamilad756@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, cudowne te Twoje prace! Zwłaszcza Ramos taki awwwww! I Marco :3
    A może jakiś szablon z tym denerwującym Aaronem Ramsey? Czy może Fernando Torresem? Na pewno któryś miałabym u siebie na blogu :3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      W następnej notce na 100% pojawi się coś z Fernando, nad Ramesy'em muszę się zastanowić ;)
      PS Świetne opowiadania :D
      Pozdrawiam K.

      Usuń
    2. Awwww Fernando :3 Już wiem, że będzie na moim blogu :D
      I dziękuję, nie wiedziałam, że któres czytałaś. Jestem mile zaskoczona :3

      Usuń

Obserwatorzy