18 maja 2014

603-616. I'm sorry... I tell you goodbye.

Kochani! Ciężko pisać mi ten post. Mimo, że decyzję podjąłem dawno, coś mnie blokuję. To raczej nie wątpliwości, a sentyment. Nie owijając w bawełnę - Odchodzę. Spędziłem tutaj piękny rok, poznałem masę świetnych grafików, wiele się nauczyłem i za wszystko bardzo, bardzo dziękuję. Dokładnie 18.05.2013 opublikowałem tutaj swój pierwszy post, a dziś 18.05.2014 - ostatni. To była trudna decyzja. I choć bym chciał, nic już nie zmienię. Widmo egzaminów zawodowych coraz bardziej na mnie ciąży. Masa nauki, powtarzania i pracy. Kolejnym powodem mojego odejścia jest moje zdrowie. Trochę się pokomplikowało - nie wiem jak to dalej będzie. To wszystko razem spowodowało, że postanowiłem odejść. 
Nowym administratorem została Niedoskonała. Od kilku miesięcy mi we wszystkim tutaj pomagała, więc uznałem, że to właśnie ona dobrze zaopiekuję się tym miejscem. Chciałbym podziękować całej załodze i wszystkim osobom, które nas odwiedzają za wkład i zaangażowanie w tworzenie tego miejsca. Bez was, Krytycznej by nie było. Życzę wam sukcesów i chęci do wykonywanie tego w czym jesteście najlepsi. Będę was tu odwiedzał! Obiecuję. 
Co mogę jeszcze powiedzieć? Nie wiem czy kończę z grafiką. Mam w głowie kilka scenariuszy. Na razie staram się o tym jednak nie myśleć. Chcę odpocząć od tego wszystkiego. Na moment zniknąć, a może już na zawsze? Sam na prawdę nie wiem. Dowiem się pewnie w niedalekiej przyszłości, czy chcę kontynuować tę pasję czy rzucę ją w cholerę.
Na dziś przygotowane mam masę prac. To wszystko krzątało się gdzieś, tam na moim dysku. A to jednak ostatnia okazja aby je opublikować. Mam nadzieję, że aż tak się nie zawiedziecie.

SZABLONY
Poprawa dla Inata Shinjitsu

 Zamówienie dla Andromedy












KOLORYZACJE
http://hakuna939.deviantart.com/art/Holly-Glow-PSD-coloring-453070371
http://hakuna939.deviantart.com/art/Green-breath-PSD-coloring-453071431
http://hakuna939.deviantart.com/art/The-sunset-PSD-coloring-453071981
http://hakuna939.deviantart.com/art/Romantic-PSD-coloring-453072586
http://hakuna939.deviantart.com/art/Spring-Look-psd-coloring-453072994

TEKSTURY
http://hakuna939.deviantart.com/art/Starry-Flowers-texture-pack-453073549 


Dziękuję i przepraszam.
Raion

10 komentarzy:

  1. I kolejna osoba...

    Dlaczego miałbyś to rzucić? Takie słowa, kiedy dodajesz świetny szablon (155/605) z Wolfblood <3 Jeżeli w jakikolwiek sposób robienie szablonów ci się spodobało, to prędzej czy później do tego wrócisz. Nam nie pozostaje nic innego jak czekać na twój wielki powrót :D

    Pozdrawiam i życzę powodzenia!
    PS. Ładnie pojechałeś z tą datą XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde no ;c Kolejna świetna osoba ,która udowadnia wszystkim ,że chłopak może i umie robić grafiką odchodzi. Cóż mogę powiedzieć...na pewno to ,że jest mi smutno i przykro. Obserwowałam twoje prace i jestem pod wrażeniem twojego talentu <3 Na prawd, byłeś i nadal jesteś wzorem dla mnie^^
    Szablony z tej notki...no cóż idealne jak zawsze <3 Nie mam nawet siły pisać ci jakie są świetne bo zapewne sam o tym dobrze wiesz. Chyba kończy się po woli pewna era blogosfery i szabloniarzy. Fakt, może jest teraz więcej szablnoiarzy ale są oni tak bardzo dziecinni i żałośni ,że szkoda mówić...

    Mam jednak nadzieję ,że wrócisz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Nie przejrzałam jeszcze szablonów (prócz tego wykonanego dla mnie), który jest wręcz świetny, więc się co do reszty wypowiem później.

    Wiadomość, że puszczasz szabloniarnię i nie będziesz tworzył szablonyów. No cóż, przykra, gdyż jesteś moim ulubionym szabloniarzem. Co więcej powiem, masz talent i większość ich mi się podobała. Masz swoisty styl i cóż, z zadowoleniem oglądałam Twoje produkcje, że tak to ujmę.
    A data? No cóż, lubię symbolikę i pewnie ja zrobiłabym tak samo. Niemniej jednak naprawdę żałuję, że nie będzie Cię już tutaj.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia z egzaminami i w ogóle.
    Oddana Fanka ;p
    Inata Shinjitsu

    OdpowiedzUsuń
  4. Żegnaj dobry kumplu :) zawsze zostaje nam jeszcze skype :) mam nadzieje, ze noga wreszcie się zagoi i będzie jedak wszystko dobrze. Będzie nam ciebie brakowało! :* dużo też Ci zawdzięczam gdyż to właśnie TY mnie wszystkiego nauczyłeś. Będzie nam ciebie brakowało
    Twoja oddana uczennica Andro

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma sprawy szefie, mistrzu czy jak tam wolisz :_:
    Szkoda, że nas opuszczasz, ale nic na siłę nie możesz robić. Nie masz weny ? Nie masz ochoty ? Nie czujesz się na siłach ? - Odpuść sobie, bo będzie gorzej zamiast lepiej, zawsze możesz wrócić, zawsze >.>
    Jesteś niesamowitą osobą i wszyscy cenimy sobie twoje zasługi, a ja Ci dziękuję za wiele rzeczy jakie mimo wszystko dla mnie zrobiłeś :)
    Jestem bardzo wdzięczna i mam nadzieję, że uda mi się to kiedyś zrekompensować >.>
    Wszystkie prace są po prostu cudowne *_*
    Pozdrawiam i życzę powrotu do zdrowia ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że opuszczasz załogę, ale jak to mówią moi rodzice nic na siłę. :)
    Zapewne każda z nas na KB odczuje jakąś część braku tam twojej obecności. :'(
    Wszystkie są cudowne, zresztą jak zawsze. :)
    Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś w świecie blogosfery się na nie natrafię.
    Powrotu do zdrowia!
    Pozdrawiam Kasia. ^^
    PS Czujesz się chociaż troszkę lepiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie prace są cudowne*
      Głupie telefony! :D

      Usuń
  7. Eh, szkoda, że odchodzisz :/ Naprawdę lubiłam oglądać twoje prace, w sumie to ty mnie "zainspirowałeś" do robienia szablonów. Twoje instrukcje i video tutoriale mi bardzo pomogły. Ale skoro musisz... Powodzenia ^^
    A prace cudowne ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie szablony są śliczne <3. A zwłaszcza przypadły mi do gustu 603, 604, 608 i 616, mają w sobie coś, że nie mogę od nich oderwać oczu ^^. Koloryzacje i tekstury również są ładne :).
    Ech... szkoda, że odchodzisz. Byłeś świetnym administratorem, jak i szabloniarzem. Będzie nam brakować Ciebie na KB :c. Życzę szybkiego polepszenia zdrowia.
    Pozdrawiam cieplutko
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  9. Drugi raz już zmienia się admin odkąd jestem na KB.... Ogromna szkoda, ze odchodzisz, bo bez Ciebie to już nie będzie to samo ;c Byleś zajebistym szefem i jesteś tak samo zajebistym szabloniarzem. Mam nadzieje, ze szybko tez wrócisz do zdrowia :P I te egzaminy pozdawaj! Sama wiem jaka teoria do zawodowych może być straszna...
    Chyba nie muszę mówić, ze wszystkie szablony, tekstury, czy koloryzacje są świetne, bo pewnie o tym doskonale wiesz.
    Serdeczne pozdrowienia.
    Niedoskonała

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy