15 kwietnia 2014

533-535. Nie tracić nadziei

Cześć i czołem!
Tak jak w tamtej notce przygotowałam dla Was trzy szablony i nagłówek. Nie wiem jak u  innych, ale u mnie pogoda jest paskudna, aż się z domu wyjść nie chce. Cały czas pada, pada i pada... Do tego ta szkoła. Na szczęście idą święta i już tylko do wakacji :D. Dobra, kończę biadolić i zabieram się do prac:

Zamówienie
Dla Dolde
Jest tak jak chciałaś, czerń i  ciemna zieleń :). Przyznam, szablon mi się podoba, choć trochę poświęciłam na niego czasu, bo kompletnie nie miałam pomysłu. W razie problemu pisz.



Wolne
Prosty i przyjemnie mi się go robiło. Kiedy znalazłam zdjęcie tego gostka to aż musiałam zrobić z nim szablon ^^.

Na początku sądziłam, że nic z niego nie wyjdzie. A zwłaszcza z nagłówkiem, mimo to spróbowałam. Mam nadzieję, że spoko wyszedł :). 

Nagłówek
Pewnie domyślacie się co natchnęło mnie do wykonania nagłówka z Tonto xD. Ogółem film bardzo mi się podobał. Wydaje mi się, że praca nie wyszła najgorzej. 

Na dziś to tyle, z przykrością muszę oznajmić, że nie przyjmuję dziś zamówień
Do następnej notki
Pauu Lina 



4 komentarze:

  1. 534 - strasznie mi się spodobał :) taki prosty, ale bardzo śliczny!
    535 - pierwsze co pomyślałam o nim : KAWAI! Strasznie mi się spodobał ;3 CSS fajny, w nagłówku świetnie dobrałaś postacie, na dodatek szablon jest czerwony! (mój ulubiony kolor). Bardzo przypał mi do gustu.
    Nagłówek - Tonto <3 niezły pomysł z tym nagłówkiem. Bardzo mi się podoba :) Zresztą jak wszystkie twoje prace :>

    Chciałabym umieć robić takie szablony jak ty :) Niestety nie mam do tego powołania ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiesz, że jeżeli chodzi o szablony to wierzę w Twoje umiejętności :*. Dziękuję za miły komentarz i nie wmawiaj sobie, że powołania nie masz. Jak będziesz dużo ćwiczyć to z pewnością mnie przegonisz :).

      Usuń
  2. Prace bardzo mi się podobają, szczególnie nagłówek z deppem ♥

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy