7 kwietnia 2014

524-528. Touch me, touch me, don’t be shy

Siema ludziska! Jak tam żyjecie? Oto Raion po prawie dwóch miesiącach nieobecności powrócił! Chwalmy ten dzień! Albo szykujmy widły za tak długie oczekiwanie na zamówienia! No, ja preferowałbym opcje bez wideł :3 Wiecie, lubię swoje wnętrzności xD A najlepiej jak są w środku, a nie pochlastane :c Dobra, koniec masochizmu... Jestem wam winny wyjaśnienia. Mój post miał pojawić się w marcu, ale zachorowałem. Calutki tydzień byłem prawie umarty. I to był właśnie tydzień, w którym miały się pojawić szablony ode mnie. No, ale wszystkim zajęła się Niedoskonała. Jak widać, KB nadal żyje xD Jako rekompensatę zgłosiłem się do miesiąca tematycznego Katalogu Graficznego i w kwietniu pojawi się ode mnie jeszcze jedna porcja prac. Wiem, to nie wiele :c Niestety, przy takim planie dnia więcej z siebie nie wykrzesam. Na dziś przygotowałem sporo prac jak na mnie. Miłego oglądania!

Zamówienia

Nie wiem czy udało mi się uzyskać efekt o jaki prosiłaś. Jest zamglenie i nagłówek z jednej strony ograniczony ramką. Fajnie to wygląda nawet... Nie mam jednak pewności czy połączenie kolorów Ci się spodoba.

Niedoskonała poratowała mnie zdjęciami z HP. Chwała jej za to! xD Szablon troszkę inny niż wszystkie. Tak jak sobie życzyłaś, menu znajduje się w innym miejscu niż kolumna. To już któraś wersja tej pracy, ale myślę, że najlepsza.

Ten mi się w sumie nawet podoba. Ta druga postać ma coś z twarzą, ale to tylko piegi kochani xD Jest ciemnawo, wpasowuję się to chyba w tematykę głodowych igrzysk, prawda?

Nie wiem co to za serial... Choć wydaje mi się, że szablony z tym kolesiem już gdzieś widziałem. Szablon zrobiłem w ciepłych brązach. Mam nadzieję, że całość Cie zadowoli :)

Wolne

Szablon ten to wyzwanie nadane mi przez Andro. Ona robiła pracę z Gagą z trasy BTWBT <3 Szablon miał być kolorowy i kobiecy. Myślę, że choć w małym stopniu wpisuję się on w wymagania xD

Nagłówki

Gaga <3 Nie lubię różu, ale tutaj pasował mi idealnie. Ogólnie to przewiduję jeszcze kilka prac ze zdjęciami z tej sesji oraz Jej najnowszego teledysku :) 

Dary Anioła. Chyba xD Mam tak folder nazwany ze zdjęciami... To jest film albo serial. Nie wiem. Próbowałem tutaj wykombinować sam koloryzacje, jak widać szału nie ma :D

Jakoś nie wiem co o nim powiedzieć xD

Sygnatury

 *po kliknięciu odrobinę się powiększy*

 *po kliknięciu odrobinę się powiększy*

 *po kliknięciu odrobinę się powiększy*

 *po kliknięciu odrobinę się powiększy*

*po kliknięciu odrobinę się powiększy*

To tyle! Mówiłem, że sporo prac. :) Niedługo kolejny post tematyczny. A także nowy wystrój. Planujemy też małe zmiany. Myślę, że wszystkim się one spodobają. Już żeby nie przedłużać.

Przyjmę 2-3 zamówienia!
*wybiorę je ze wszystkich złożonych do piątku włącznie*

Pozdrawiam, Raion

12 komentarzy:

  1. Wow! Jestem pod wrażeniem! Totalnie trafiłeś w moje gusta, aż nie mogę uwierzyć. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ;)
    dziękuję za szablon, naczekałam się ;) aczkolwiek kompletnie nie o to mi chodziło ;p chciałam bardziej intensywny fiolet ;p . Coś bardziej mrocznego. Tak czy siak, dziękuję i doceniam Twoją pracę.

    Pozdrawiam!
    I. S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście mogę poprawić szablon :)

      Usuń
    2. A bylbys laskaw? Z tym, ze.. Troszke poprawek by bylo :) moze napisze na maila o koncepcje jaka chcialam? I podalabym Ci przyklad.. Bo sie w ogole nie zrozumielismy :) takze, do przeczytania niedlugo :)

      Usuń
    3. Wiadomość wysłana, czas krótko o szablonach, i tylko o nich ;p

      Wszystkie mi się podobają, a najbardziej ostatni. Ma w sobie tyle wiosennej świeżości... Nagłówek mnie oczarował ! Po prostu wspaniały!
      Co do zamówienia z HP... Oczywiście, jeśli takie było życzenie zamawiającej, to się bardzo postarałeś;D podoba mi się, lecz ja nie zdecydowałabym się na tak kusy nagłówek. Lubię przepych w tym temacie ;D

      Ten, wykonany dla mnie, w sumie jest na trzecim miejscu, w mojej ocenie. Kobieta z szablonu 526 ma zaje..oczy.

      Sygnatury wszystkie świetne, ta z odcieniami fio/granat jednak do mnie nie przemawia ;D

      Pozdrawiam!

      Usuń
    4. Mail dostałem i zastosuję się do instrukcji :D

      Usuń
  3. - Krwawa Cisza
    - Sama
    - http://bts-skool-luv-affair.blogspot.com/
    - Chciałabym, żeby na pierwszym planie pojawiły się;
    http://media.tumblr.com/8d9d3927f7b3f6c3f670455f955513b3/tumblr_inline_mq4pulYQWY1qz4rgp.jpg
    i
    http://data2.whicdn.com/images/32092566/large.png
    Na drugim;
    http://centrumfanfiction.files.wordpress.com/2013/09/bts_01.jpg
    - obojętnie, ciemna, ale radosna
    - lewokolumnowa
    - wysuwane kolumny, strony po boku, obrazki z przejściami
    - 45860799 lub SamaKama14@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha spisałeś się :D wyzwanie zaliczone, oczywiście prace jak zawsze powalają :D dla tego, iż mam lenia zamawiam u ciebie szablon:

    1. Krwawa Cisza
    2. Justyna Andromeda
    3. http://klatwa-krwawego-ksiezyca.blogspot.com/
    4. więc tak w nagłówu mają się znaleźć te dwa gargulce smoków najlepiej przy bokach jakiegoś dworu, zdjęcie dworu najlepiej takie z przodu by było widać front (czy jakoś tak)
    http://funkyimg.com/i/GKFT.jpg
    http://funkyimg.com/i/GKFU.jpg
    możesz dodać też dwie postaci ale tak bardziej po obu bokach za smokami, wybór daje ci na twój chodzi o to, że ma być kobieta(wampirzyca) w czarnych włosach i mężczyzna tak do 30 z wyglądu przystojny i też ciemne włosy, reszte co tam dodasz zalezy od ciebie, ważne by pasowało do tematyki opowiadania o wampirach i wilkołakach.
    5. Kolorystyka ciemna, oczywiście nagłówek by miał jakieś tam barwy, cały szablon najlepiej w kolorystyce czerni, czerwieni i borda.
    6. Układ dwu kolumnowy i karty i układ szablonu tak jak tutaj (zależy mi na tym)
    http://andro1990.deviantart.com/art/Szablon787-412949559, dodatkowo możesz zrobić wysuwanych obserwatorów z prawej strony i nadać statystyką bloga ładny kształt :D
    7. Dodatkowo na nagłówku ma się znajdować ten napis "Curse of the Bloody Moon" i możesz zrobić mi button.
    8. Kontakt znasz ale dodatkowo łapaj GG 37188855

    Dziękuje :*


    OdpowiedzUsuń
  5. o, miło zobaczyć moje zamówienie... nareszcie :)

    szablon jest bardzo ładny, ale mam kilka próśb i uwag, mianowicie:
    1. nie wiem, może to mi coś nie idzie, ale jak ładuje mi się szablon to nagłówek jest już "w nim" - i tu jest problem, bo ja nie ładując nagłówka nie mogę oznaczyć opcji "zamiast tytułu" i w związku z tym on mi się wyświetla. da się to jakoś obejść? :D

    2. nie wiem, czy celowo, czy przypadkiem, ale nie napisałeś CSSa na strony - dałbyś radę to dorobić, czy mogę zająć się tym jakoś sama? :D

    3. ona naprawdę ma coś z twarzą :O przypuszczam, że nagłówek robiłeś w photoshopie, więc, o ile nie scaliłeś warstw, możesz ją łatwo usunąć. nawet, jeśli będzie przez to "pusto" to w porządku, lubię minimalizm :D jak się nie da, to trudno, i tak mi się podoba :<

    pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wykonanie zamówienia! <3 miło nareszcie, odkąd zniknąłeś z Zaczarowanych, zobaczyć Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah, umarty? No nieważne, szablony bardzo mi się podobają, a ten szablon wolny podbił moje serce. Pierwsza sygnaturka jest powalająca! Śliczne prace, w sumie każda jest na swój sposób ładna.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy