18 września 2013

209 - 212. Wypadałoby się przywitać... :P

Cześć wszystkim :) !
Jestem nową stażystką na KB i mam nadzieję, że moje prace przypadną Wam do gustu :P Mój nick to Cruciatrus Evely, ale częściej używam po prostu Cruciatrus :P Może niektórzy z Was mnie znają z moich blogów, jak nie to mnie poznacie :P Dobra, dość ględzenia nie na temat, nie będę Was zanudzać moją osobą. Dzisiaj ma dla Was trzy szablony naborowe, nagłówek i tekstury :) To lecimy :P


Chyba najlepszy z całej notki :P
Podgląd/Pobierz


Ten jest średni, jeśli chodzi o grafikę. Natomiast z CSS jestem zadowolona :)


Z tego też jestem zadowolona :P
Podgląd/Pobierz



Z nagłówka także jestem w miarę zadowolona :P

I tekstury.Z góry ostrzegam, to są moje pierwsze w życiu tekstury, które wyszły mi w miarę dobrze :P.




4 komentarze:

  1. Tak, jak pisałam Ci na gg; pierwszy jest zdecydowanie najlepszy, również według mnie. ^^ Kolorystyka mogłaby być inaczej dobrana, lecz taka również sprawia, że szablon jest uroczy.
    Huum~ Tak wpatruję się w nagłówek, oraz zastanawiam się co widzę; jest on naprawdę ciekawy. Brak mi w nim napisu, który w sumie zawsze najlepiej pasuje, do samej takiej grafiki. Widzę, że dużo tutaj obrazków, tekstur złożyłaś ze sobą. To dobrze, widać, że się bawisz, a rezultaty widać. :)
    Tekstury również są w miarę ładne, (co ja plotę! oczywiście, ze są ładne) lecz nie wiem czemu brak mi jakiegoś odnośnika; czegoś co by w nich odbijało i przyciągało wzrok. Nie mniej jednak, z chęcią użyję ich kiedyś, do jakiegokolwiek szablonu w przyszłości.:)
    No nic, teraz pozostaje mi jedno. Witaj jeszcze raz u nas, i mam nadzieję, że zostaniesz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko robię napisy( czasami robię) brak mi na nie pomysłu... Ale parę szablonów z napisami mam zrobionych :) Czekają tylko na CSS :P
      Staram się jak najwięcej kombinować i cały czas się uczę :P
      Ja także mam nadzieję, że uda mi się tu zostać :P

      Usuń
  2. Ohayo!
    Witaj w załodze... dobra na stażu, ale to też się liczy XD No i po co było się bać, że "mnie nie przyjmą" :D Mówiłem Ci wcześniej, że jest sporo błędów w twoich szablonach, dlatego każdą twoją prace pokrótce opiszę :)
    209 - Szablon mi jakoś tak dziwnie wygląda. Ten nagłówek oderwany jakoś od rzeczywistości. Fajnie by wyglądał obniżony i z ramkami u góry i po lewo XD Co do kodu, zmieniłbym jedynie szary na jakiś inny pod tytułami postów i gadżetów i byłoby nawet fajnie.
    210 - Podoba mi się nagłówek. Według mnie dobrze zrobiony. Dodałbym odrobinę kontrastu kolorów i wyostrzenia dla podkreślenia. Kod niestety zbyt nachalny. Mi to się często zdarza :D Pamiętaj, że to grafika powinna grać pierwsze skrzypce w tego typu pracach, a nie odwrotnie. Te kolory zbyt atakują po oczach, by dostrzec finezję twojej pracy.
    211 - Nagłówek. Powiedz mi kochana co robi Hogwart na tej ślicznej główce? No przecież to taka ładna grafika, a tu bach, i po ptokach XD Serio, przezroczystość to dobrodziejstwo zarówno w kodzie jaki i nagłówkach, ale do wszystkiego z umiarem :D Ten kolor ramek też mógłby by być jaśniejszy, nie wiele, ale tak to przyciemnia się jakoś dziwnie wszystko.
    212 - Na prawdę podoba mi się ten nagłówek, ma coś w sobie. I elementy pasują i koloryzacje. A właśnie, nie wiem czy ci Shay wspominała, ale my raczej nie numerujemy nagłówków. Wrzuci się je do menu graficznego :D
    Tekstury - Rozmiarowo duże, zazwyczaj spotykam mniejsze, ale to dobrze, mniej roboty z klonowaniem :D Tylko ta miniatura malusia jakaś, ciężko się przyjrzeć jak one wyglądają XD
    To tak, jak na pierwszą notkę, szablony dobre. Z czasem będzie tylko lepiej. Błędy robisz mojego typu XD Tak, wiem dziwne, ale prawdziwe :D Jeśli będziesz miała problemy, do dyspozycji są moje instrukcje, dobra po urodzinach je trochę rozbuduję, ale teraz cicho szaaa. A jeśli będziesz chciała zapytać o jakiś efekt czy kod, pisz śmiało. Lepiej czuję się w kodzie niż grafice, więc tu moja pomoc może być trafniejsza :P
    To chyba tyle, do zobaczyska XD
    Pozdrawiam, Raion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :P
      Tak właściwie, to dopiero teraz zauważyłam Twojego koma xD
      Hah, mnie natomiast w tym drugim szablonie, nagłówek podoba się średnio, dlatego kod zrobiłam bardziej wyrazisty :P
      W 211 na początku zrobiłam inne ramki, ale zmieniłam. Mam słabość do tego koloru xD Ślizgoński... :P
      O nagłówku nie wiedziałam, będę pamiętać na przyszłość :)
      A teksturki zrobiłam większe, bo niektóre mniejsze to od razu po przeskalowaniu piksele widać, stwierdziłam, że będą praktyczniejsze. W następnych, miniatury będą większe xD :P
      Cały czas śledzę Twoje instrukcje XD :D
      Również pozdrawiam :P

      Usuń

Obserwatorzy