21 kwietnia 2013

103 Like a moth into a flame

Niestety nie jestem w stanie wykonać zamówienia dla Anae Mitsuki. Jak już zdążyłam wspomnieć na GG, mam kompletną pustkę w głowie. Nie ważne ile razy bym się za ten szablon nie zabierała, tak zawsze w końcu staje w tym samym punkcie.
Naprawdę nie wiem czy będę mogła robić grafikę na blogi związaną z M&A.
Tu też prośba do Zochan, jeśli będziesz składać ponownie zamówienie, nie uwzględniaj mnie przy tym. No chyba, że będziesz chciała szablon z jakimiś "żywymi" postaciami. ^_^
Z góry przepraszam za te wszystkie niejasności.
 Chyba nie pozostaje mi nic innego jak opublikować ten obiecany szablon wolny. :)



Do Shayen:
Możesz wyczyścić moją kolejkę.
Odmowy otrzymują wszyscy, których zamówień nie wykonałam. :)

2 komentarze:

  1. Kolejka jest już pusta. A co do szablonu - jest on wspaniały, ale tak bardzo, bardzo. :))

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy