4 kwietnia 2013

090 Sama

Mam tutaj dla Cieie Sama szablon, co mogę o nim powiedzieć? Nie mogłam znaleść odpowiedniego obrazka / obrazków. Z kolorami kojarzy mi się Touhou (tutaj właśnie to umieściłam), Kuroko no Basuke (Basket?), a nawet Uta-no Prince sama Maji 1000% Love (przepraszam, jeżeli w jakimś tytule popełniłam błąd). A chłopaków? Zupełnie nie znalazłam jakichkolwiek, by móc doapsować do siebie kilka obrazków, dlatego są na nim tylke to postaci, co są. Jeżeli nie jest to, czego oczekiwałaś, to proszę napisz, a zmienię.


W folderze do pobrania, znajdują się również buttony. Chciałaś również jeden ruchomy. Nie wiedziałam, czy mam wykorzystać obrazki co podałaś mi wcześniej, lecz zrobiłam go na podstawie nagłówka:


4 komentarze:

  1. tym szablonem skradłaś mi znowu serce ;p. Obrazek jest piekny w dodatku kolorystyka cudownie go dopełnia ;).
    masz talnet do tej zabawy .

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałabym coś, ale mnie zatkło o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jedno pytanko ;> Jak wziąść te buttony z tego foldera bo nie umiem ich dać na bloga ;___;

      Usuń
    2. Wybacz, ale zbytnio nie zrozumiałam pytania. Problemem jest, że nie możesz wgrać tych buttonów na bloga? Jeśli tak, to wgraj np. na imageshack.us lub inny hosting, a następnie zamiast wgrywać z komputera, wklej adres docelowy do obrazka.

      Usuń

Obserwatorzy