22 lutego 2014

444-446. Chciałbym zobaczyć jak dla mnie kręcisz dupą

muzyka i tytuł sobota zs
Cześć kochani! Na początek. Przepraszam, że nie mam zamówień. Są albo nie zaczęte, albo niedopracowane. Mam jakoś ostatnio zastój. Nie mam weny, ani jakiejkolwiek ochoty tworzyć :c Może w marcu mi przejdzie. Mam sporo nagłówków porobionych, więc teraz muszę znaleźć tylko czas i chcę na napisanie css. No, tą notkę dedykuję zakłamanej Demon i Sajlens, tak bez powodu :) No i coś z administracji. Drugim administratorem, moim zastępcom, czyli osobą, która mi pomoże wszystko ogarniać i zarządzać Krytyczną Biel została Niedoskonała. Jest świetną graficzką, dobrą koleżanką i to właśnie ona rozpoczęła prace nad odnową galerii. :)






Prac nie będę komentował, bo aż przykro :c

Zamówień nie przyjmuję!
...jeszcze ostatnich nie oddałem.

14 komentarzy:

  1. A więc, udało mi się ustawić do pionu bloggera i jestem ^^
    Co do 444- Bardzo mi się podobają kolory, są takie żywe i kojarzą mi się z jesienią O.o Śliczne odbicie lustrzane <3
    445- Świetny nagłówek, najbardziej mi się podoba i są różyczki, moje ukochane kwiaty *-* Też świetny CSS, naprawdę mi do gustu przypadł, ale wiesz ja to raczej kocham wszystko co dołuje xD
    446- Anime, anime, anime (tak jaram się xd) *0* i pół dziewczynka pół kotek, koffam kotki *O*
    Jednak dla mnie tak trochę dziwnie, w sensie barwa itp... Ale ja daltonistką pewnie jestem i źle widzę xd
    A co do komentowania to śmiało to rób, bo Ci pomogę, a ja mam dość "humanitarne" metody, więc ma zniknąć ta niska samo ocena =.=
    Rozumiemy, się co nie ? ^^"
    A i ja rzadko komentuje, bo.... lepiej bym się nie wypowiadała na żaden temat xP
    Sorry, za tak kiepski komentarz, ale tak już mam >.>

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początek - świetny pomysł na tytuł, nie ma co :P
    Gratuluje, Niedoskonała! :)
    No to przejdę do szablonów ^^
    444 - świetna kolorystyka, no i jeszcze ta urodziwa pani XD. Też podoba mi się CSS;
    445 - Poznaję kobitkę na tym szablonie, jest ładny, css też przyzwoity :)
    446 - Tu podoba mi się nagłówek *--*
    No i nareszcie poznałam swoje dalsze numerki :D

    Pozdrawiam XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne szablony!
    Najlepszy jest chyba drugi, ale ciężko się zdecydować, bo trzeci też jest niesamowity.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam!

    Rzadko komentuję, choć często tu zaglądam. Muszę chyba zmienić przyzwyczajenia.

    Nie mam za wiele do powiedzenia, niemniej szablon 445 podbił moje serce. Podoba mi się wszystko - od nagłówka, po kolorystykę, przechodząc przez ogólny wygląd bloga. Kocham przepych i może dlatego? Ale za ten szablon biję brawo!

    Jako tako podoba mi się również ostatni, a głównie nagłówek. Jakoś do mnie przemawia i tyle (tak to jest, gdy pisze ktoś, kto nie zna się na tworzeniu szablonów i nie wie nawet, jak nazywają się odpowiednie części składowe, które mu się podobają... Musisz mi więc wybaczyć ;x).

    Pierwszy.. nie, ten mi w ogóle jakoś nie podchodzi. Pozostała dwójka jest lepsza.
    Chciałabym tylko zapytać, czy nie popełniłeś błędu przy tytule? Masz wpisane szablony od numeru 444 do 456, a ja tu widzę ostatni o numerze 446... Przeoczenie?

    Pozdrawiam serdecznie!
    Inata Shinjitsu

    OdpowiedzUsuń
  5. Raion przyjmujesz teraz zamówienia ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, mam jeszcze 4 do oddania. :c Myślę, że w marcu coś przyjmę. :)

      Usuń
  6. :c Dziękuję za dedykację :c Wstyd, że w takiej notce, gdzie same okropne szablony. Nie będę komentować, bo aż wstyd :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Śledzę blogi, starając się być na bieżąco dzięki katalogowi graficznemu i muszę powiedzieć, że jestem świadkiem pięknej reklamy.
    W pierwszym wersie "szablon to odzwierciedlenie duszy", a w drugim "Chciałbym zobaczyć jak dla mnie kręcisz dupą."
    No aż się uśmiechnęłam!
    No, ale przechodząc do szablonów.
    W444 chyba nie decydowałabym się na Twoim miejscu na dwa takie same arty. Nie mniej jednak wygląda to w tej kolorystyce naprawdę ładnie. Fajny jest. I CSS i graficznie mi się podoba.
    445 też naprawdę dobry. Fajna kolorystyka. Lubię takie ciemne, ale jednocześnie naprawdę ciepłe szablony.
    446 najpiękniejszy jest. :) Świetne dodatki w tle za panią kocicą. Do tego zastosowany gradient... Ładnie to współgra. :)
    No i aż ta śliczność wyląduje w moich favach! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Raion przyjmujesz już zamówienia ??

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy