19 października 2013

256 - 257. Zamówienie + wolny + nagłówki.

Już jako członek ekipy ( nie ukrywam, że sie cieszę xDD ) witam Was wszystkich. :P

A oto kolejne prace :P Świeżutkie :D xdd
Zamówienie dla Skylark:
Podgląd/Pobierz
Tymczasowy podgląd na próbnym
Co prawda na pierwszym planie jest inne zdjęcie, ale mam nadzieję, że nie będzie Ci to wadzić.  Tak na marginesie, to jest mój pierwszy szablon z nieruchomym tłem  :) Jeśli coś Ci się nie podoba, to pisz. Mogę poprawić.


Szablon wolny:
Podgląd/Pobierz
Co prawda zrobiłam go na prywatnego bloga, ale się nim podzielę :P Podgląd na blogu

Nagłówki:
Tak przypomniało mi się ostatnio o tym przegenialnym filmie, że musiałam coś z nimi zrobić :P No i tekst z jednej z moich ulubionych piosenek xDD

A na tego pomysł zrodził mi się w szkole na grafice xDD

Podgląd/Pobierz
Strasznie mi się podoba te zdjęcie Harry'ego :P

No, to już wszystko. Trzymajcie się! 
Cruciatrus Evely



4 komentarze:

  1. Szablon śliczny, pięknie dziękuję :)
    Albo mi się wydaje, albo po ustawieniu szablonu na bloga środkowa kolumna nachodzi na tło. O co chodzi?
    Pzdr. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo mnie cieszy, że Ci się podoba :P
      Bo miała nachodzić. Zobacz sobie podgląd na blogu próbnym ;)
      Również pozdrawiam

      Usuń
  2. Ojoj, dawno mnie tu nie było.
    Witaj nasza droga Cruciatrus w załodze! Bardzo mnie cieszy, że jesteś wśród nas na KB. C:
    Pierwszy szablon, szczerze powiedziawszy, zbytnio mnie nie zaskoczył. Grafika w tle zbyt mały obszar obejmuje. Można było dodawać, a dodawać tekstur, które by bardzo ładnie wkomponowały obrazki i zrobić przejście w kolor tła. Niestety również kolory, użyte do kolumny i całego wyglądu bloga, niezbyt pasują do całości. Widzę tam jasny niebieski, zielony, szary, czerwony. Można by to wszystko sprowadzić do kolorów zimnych; jedynie niebieskich.

    W drugim szablonie jest już lepiej, grafika jest większa, co bardzo ładnie zapełnia część bloga. Ale, ale ;-; Kochanie, czemuż seledynowy w tle posta? Jest bardzo ładnie, nawet prostota kolumn i stylu bloga, jest urocza. Lekka zmiana tego tła jednak, by sprawiła, ze wszystko stało by się całością. Np. pozmieniać to na czarny, a napisy białe (ew. szare)? :) Ale powrócę tu znów do nagłówka; to bardzo dobrze, że składasz tak dużo zdjęć ze sobą (z tego co zauważyłam, masz ich tu aż cztery -pięć?-; ja najwyżej użyję dwóch, ew. trzech x.x). Ładne jest to przejście miedzy nimi wszystkimi. :)

    Pierwszy nagłówek uroczo się prezentuje; znów dużo obrazków - lecz nie widzę spójności w całości pracy. Można było użyć jeszcze kilku tekstur lub stocków, które by sprawiły, że wszystko byłoby całością uzupełnioną. C:

    Uoooh~
    Drugi nagłówek jest strasznie uroczy i strasznie mi się podoba.~ Nie przyczepię się niczego, bo nie chcę. Podoba mi się. :)

    Trzeci natomiast, chyba wyszedł najlepiej ze wszystkich tutejszych prac w tej notce~ Bym tylko zmieniła kolor Harry'ego, aby był w kolorze całej reszty. Jest bardzo, ale to baaardzo ładny.
    A! Zapomniałam dodać, że do każdego nagłówka bym wpierdzieliła gdzieś, ładny skromny napisik. By to zapewne poprawiło wygląd ogólny. :)

    Okej kochana, mam nadzieję, że mnie nie znienawidzisz za to powyżej. Widzę, że jesteś zdolną naszą małą początkującą, która naprawdę jeszcze nas zaskoczy jeszcze bardziej niż dotychczas~ C:
    Pozdrawiam ciebie cieplutko, jak i resztę.

    xoxo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shayen, witaj :)
      Znienawidzić? Nigdy! Od razu rzuciła mi się w oczy długość komentarza... Dzięki za tak obszerną opinię, na pewno Tw rady przydadzą się przy tworzeniu kolejnych szablonów :P Nawet jestem zaskoczona, że w dwóch nagłówkach nie miałaś do czego się przyczepić, szczęka mi opadła xD
      Również pozdrawiam serdecznie :P

      Usuń

Obserwatorzy