17 czerwca 2013

Odmowy wykonania zamówień

Jak widać po tytule tego posta wystawiam odmowy wykonania waszych zamówień, głównie ze względu na to iż regulamin zamawiającego nie został przeczytany zbyt uważnie (o ile w ogóle te osoby go przeczytały...). Zgodnie z punktem piątym tegoż regulaminu, cytuje: "Przy zamawianiu szablonu u Blacky, najpierw trzeba się z nią skonsultować. Kontakt do niej znajdziecie w zakładce Kontakt." a niestety ze wszystkich osób przypisanych do mojej kolejki tylko Miniza i Nee-chan do mnie napisały.

Przykro mi, ale odmawiam wykonania zamówień złożonych przez:
- Darkness Dawn
- NatsuSalamander
- Alex Sara
 Gdybyście do mnie napisały wiedziałybyście, że nie wykonuje szablonów związanych z M&A.


Co do Minizy i Nee-chan...
Dziewczyny wasze zamówienia wystawię do końca tego tygodnia. Opublikowałabym je jutro, ale w ostatnim tygodniu byłam trochę zabiegana, no i w ten weekend praktycznie nie było mnie w domu, więc chcąc nie chcąc nie miałam kiedy przysiąść do tych szablonów na dłużej. Teraz muszę jeszcze pozałatwiać kilka spraw, jednak później wreszcie będę miała wolne. Mam nadzieję, że nie jest to zbyt duży problem. :)


Przepraszam za powtórzenia, notka pisana na szybciora. ^_^

1 komentarz:

  1. Czekanie na szablon nie stwarza dla mnie problemu. Wykonuj go tyle czasu, ile będziesz potrzebowała. Zdaję sobie sprawę z tego, że wymaga to wiele pracy i czasu :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy